וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "שמח שלא הפסדנו", דורה: "חסרה לנו רגל מסיימת"

מאמן בית"ר נשמע די מרוצה אחרי ה-0:0 מול נתניה: "נקווה שאחרי הפגרה נראה כדורגל יותר טוב". קליימן: "לא ספגתי שני משחקים, זו פתיחה נפלאה. שואף להיות השוער הראשון של הנבחרת". דורה: "נתחזק בחלוץ"

one

מכבי נתניה ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 מאכזב במשחק במסגרת המחזור השני בליגת העל. בתחילת החודש הגיעה בית"ר לאצטדיון הזה והפסידה 2:0 בגביע הטוטו וגם הפעם הקבוצה של שלומי דורה הייתה עדיפה, כשרק בוריס קליימן והקורה שלו מונעים ממנה ניצחון ראשון.

קליימן הצטיין, בית"ר סחטה 0:0 ממכבי נתניה

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עדיין ללא ניצחון. דראפיץ'/מגד גוזני

דראפיץ' אמר בסיום: "במחצית השנייה לא שיחקנו טוב, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, אבל אנחנו עם שתי נקודות והליגה עוד לא ברחה. זה בסדר. אני שמח שלא הפסדנו היום, במחצית השנייה היינו צריכים להיראות יותר טוב. עכשיו יש פגרה ונקווה שאחריה נראה כדורגל יותר טוב מול הפועל חיפה. יש לנו כמה מועמדים לתפקיד החלוץ, אנחנו צריכים לראות גם מה קורה עם ולאד מוראר. אם לא ישוחרר אחד החלוצים של מכבי חיפה, ננסה להביא חלוץ זר".

בוריס קליימן: "שני משחקים, לא ספגתי שער אחד - זו פתיחה נפלאה בשבילי. אני סומך על החברים שישנו את המצב גם בהתקפה. חסר משהו בראש של השחקנים, לא חסר לא כלום. אנחנו מתחברים, נשחק יותר טוב בהמשך. אני שואף להיות שוער ראשון של הנבחרת, אני מקווה שאלי גוטמן יזמין אותי עכשיו. הוא יודע מה הוא עושה".

שלומי דורה אמר בסיום: "עם עוד קצת ריכוז יכולנו להכריע את המשחק, אבל ההגנה הייתה נקודת אור כי לא ספגנו. בסך הכול עם עוד ריכוז ואולי טיפת מזל, עם הפנדל, היינו יכולים לנצח את המשחק הזה. במחצית הראשונה היה משחק של פינג-פונג מצד לצד, הקבוצות שיחקו על החלוצים והקצב היה טוב, אבל במחצית השנייה כבר הייתה שליטה מוחלטת שלנו בשדה".

דורה הוסיף: "חסרה לנו רגל מסיימת. זה לא סוד שחסר לנו חלוץ, אנחנו צריכים להביא עוד אחד. יש כמה שמות שאני בוחן ומנסה לראות מה יהיה הכי טוב עבור מכבי נתניה. אם יהיה פה סקורר טבעי, הקבוצה תוכל להפיק יותר מעצמה. ננחית חלוץ במהלך השבוע הקרוב, אבל זה יהיה מישהו שיצטרך לשדרג אותנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הופעת בכורה בבית"ר. רואדה מול איילה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully