וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה הגדולה של הקיץ: קווין דה בראונה חתם במנצ'סטר סיטי

אחרי שהחתימו את ראחים סטרלינג תמורת 60 מיליון יורו, הסיטיזנס שוב שוברים את השוק והודיעו על רכישתו של כוכב וולפסבורג תמורת כ-70 מיליון יורו. דה בראונה, שהפך לרכש השמיני של המועדון: "רוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שאני יכול"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ההעברה הגדולה של הקיץ הושלמה: מנצ'סטר סיטי הודיעה הערב (ראשון) על רכישתו של קווין דה בראונה, כוכבה של וולפסבורג ונבחרת בלגיה תמורת סכום מוערך של כ-70 מיליון יורו. דה בראונה היה מחוזר על ידי הסיטי במשך כל הקיץ ואחרי שלא נכלל בסגל הקבוצה ביום שישי מול שאלקה, החותמת הרשמית לעסקה הייתה רק שאלה של זמן.

הכוכב הבלגי המצוין חתם לשש שנים בקבוצה של פלגריני והופך להיות הרכש השמיני של המועדון שבין היתר רכש הקיץ גם את ראחים סטרלינג, ניקולאס אוטמנדי ופביאן דלף שהגיעו תמורת כסף גדול לקבוצה העשירה ממנצ'סטר.

קווין דה בראונה שחקנה החדש של מנצ'סטר סיטי. צילום מסך
חוזר לאנגליה, והפעם מהדלת הקדמית. דה בראונה/צילום מסך

דה בראונה החל את הקריירה שלו בגנק, לפני שעבר תמורת 6.7 מיליון ליש"ט לצ'לסי בינואר 2012 כשהוא בן 19 בלבד, אך את הפריצה הגדולה שלו עשה בעונה החולפת במדי וולפסבורג, במדיה הוא כבש 20 שערים ב-60 הופעות וכן היה מלך הבישולים של הבונדסליגה בעונה החולפת עם לא פחות מ20 כאלו והיה הכוכב הגדול של הקבוצה שסיימה שנייה רק לבאיירן מינכן בליגה.

"אני רוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שאני יוכל כשחקן ואני חושב שהדבר הכי חשוב הוא שבסוף העונה אנחנו נוכל להיות שמחים וגם לזכות בתארים", כך אמר דה בראונה לאתר הרשמי והוסיף: "אני חושב שהדבר הכי חשוב בשביל המועדון זה לזכות בתארים, ואנחנו ננסה לעזור לו לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully