וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 בחוץ את מונאקו

האלופה השיגה ניצחון ליגה ראשון על מונאקו מאז ספטמבר 2007 ושמרה על מאזן מושלם. קבאני כבש צמד, אנחל די מריה רשם הופעת בכורה כמחליף ובישל את השלישי עם כדור עומק נפלא ללאבצי

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
פירק את מונאקו. קבאני חוגג/רויטרס

משחק גדול חתם הערב (ראשון) את המחזור הרביעי בליגה הצרפתית, כאשר האלופה פריס סן ז'רמן שמרה על המאזן המושלם שלה עם 0:3 מרשים בחוץ על מונאקו. אנחל די מריה צפוי ערך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה וגם זלאטן איברהימוביץ' שיחק לראשונה העונה בליגה. עוד קודם לכן, סנט אטיין העלתה את מאזנה לשבע נקודות בזכות 1:2 ביתי על באסטיה. בורדו השיגה ניצחון בכורה, 0:2 על נאנט.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הופעת בכורה ובישול בכורה. די מריה/רויטרס

מונאקו - פריס סן ז'רמן 3:0

אחרי פתיחה חלקה לליגה, המאזן המושלם של פריס סן ז'רמן עמד בסכנה לפני משחק החוץ הקשה הזה, אבל האלופה הרשימה עם ניצחון ליגה ראשון על מונאקו מאז ספטמבר 2007 (!). זלאטן איברהימוביץ' שיחק לראשונה בליגה, אבל כוכב המשחק הזה היה אדינסון קבאני. החלוץ האורוגוואי שבר את הקרח בדקה ה-57 עם נגיחה אדירה אחרי בישול של מטוידי מצד שמאל. בדקה ה-73 כבש קבאני את השני שלו אחרי שקיבל כדור עומק מזלאטן ומקרוב בעט לרשת. בדקה ה-66 נכנס אנחל די מריה להופעת בכורה ושש דקות לסיום בישל עם כדור עומק נפלא ללאבצי המחליף שהפציץ מקרוב את השלישי. פ.ס.ז' פתחה פער של שלוש נקודות על פני ריימס בפסגה בעקבות הניצחון הזה. מונאקו, שהודחה באמצע השבוע שעבר בפלייאוף האלופות, רחוקה מאוד מהצמרת ונראה שהעונה היא לא תהווה פקטור במאבק על האליפות.

סנט אטיין - טרואה 1:2

אחרי העלייה (הקשה) לשלב הבתים של הליגה האירופית, הירוקים השיגו עוד ניצחון דחוק בסטאד ז'ופרואה גישאר, מול תשעה שחקנים של באסטיה. אלכסנדר ג'יקו הצעיר הותיר את הקורסיקנים ב-10 שחקנים כבר בדקה הרביעית, והקפטן לואיק פראן ניצל זאת כדי לסדר יתרון לסנט אטיין בדקה ה-20. למרות זאת, גאל דאניק ניצל טעות כדי לאזן בדקה ה-41 ונתן תקווה לבאסטיה, שבסופו של דבר נכנעה לטיל מרחוק של ולנטין אייסריק בדקה ה-62 ואיבדה באדום גם את פרנסיס קמאנו בדקה ה-73. עבור אייסריק היה זה שער בכורה בקבוצה, אליה הגיע לאחרונה מניס.

בורדו - נאנט 0:2
לבורדו: ווהבי חאזרי (45), מילאן גאיץ' (87)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully