וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה מעוניינת בקרלוס גרסיה, אבל מסרבת לצרף את חואן פאבלו

מכבי תל אביב עדיין לא שחררה את הבלם הספרדי, אבל אם הוא יעזוב, הקבוצה מהשרון תנסה לקלוט אותו. ניסיון השידוך עם השוער נדחה. שביעות רצון גדולה במועדון אחרי ה-2:3 על סכנין

one

הפועל רעננה שרשמה אתמול (שבת) ניצחון חוץ מצוין 2:3 נגד בני סכנין, יוצאת במצב רוח מרומם לפגרת הנבחרת הקרובה. בשני מחזורי הפתיחה הקבוצה מהשרון חזרה פעמיים מפיגור וצברה ארבע נקודות, ובמועדון קיימת שביעות רצון גדולה מפתיחת העונה.

במועדון ינצלו את הימים הקרובים לחיזוק של הסגל השחקנים בשני שחקנים נוספים לפחות. החלוץ ברק בדש סיכם ביום שישי לשלוש שנים והוא אמור לחתום עד מחר ולעבור רשמית ממכבי תל אביב. מי שעשה את הדרך ההפוכה הוא השוער דניאל ליפשיץ, שישמש כמחליפו של פרדראג ראיקוביץ' במדי האלופה.

כפי שפורסם בוואלה ספורט במהלך סוף השבוע, מכבי תל אביב ביקשה להעביר את השוער הספרדי חואן פאבלו לשורות רעננה, אולם בקבוצה מהשרון סירבו להצעה. מי שכן מבוקש בקבוצה הוא הבלם הספרדי קרלוס גרסיה, אולם בשלב זה ראשי הצהובים לא מאפשרים את שחרורו. יחד עם זאת, אם האלופה תחתים מגן שמאלי זר, יכול להיות שגרסיה ישוחרר ממנה ויעבור לרעננה.

בעקבות צירופו של ברק בדש לחלק הקדמי, המאמן חיים סילבס יחפש שחקן זר נוסף לחלק הקדמי. לסילבס יש כמה מועמדים ואחד מהם צפוי להגיע היום או מחר לישראל.

שחקני הפועל רעננה חוגגים ניצחון על סכנין. אדריאן הרבשטיין
פתיחת עונה מצוינת. רעננה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully