וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אימון ראשון לראיקוביץ', תורגל בהרכב לבאר שבע

30.8.2015 / 8:38

שוער הרכש הטרי עשוי לפתוח בטדי: "התייעצתי עם סאבו פאביצ'ביץ', מוכן למשחק הראשון, קיבלו אותי בצורה נפלאה, נתנו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון". ליפשיץ חתם וישמש כמחליף שלו

אתר רשמי

צפו בראיקוביץ' מספר על הרשמים הראשונים שלו מתל אביב

מכבי תל אביב ביצעה אמש (שבת) את ההחתמה הכי גדולה בתולדות הכדורגל הישראלי, כשרכשה את השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ' בן ה-19, שנחשב לאחד השחקנים הצעירים המבטיחים באירופה, וכבר הערב הוא עשוי לעמוד לראשונה בשער הקבוצה במשחק החוץ מול הפועל באר שבע בטדי (20:55, ערוץ 1).

הבוקר ערך ראיקוביץ' אימון ראשון עם חבריו החדשים לצד חביב אוחיון, ולמרות שהשלים אימון קל בלבד בקבוצה לא חוששים להציב אותו בין הקורות כבר הערב. עם זאת, ההחלטה הסופית לגבי זהות השוער הראשון של הצהובים הערב תתקבל רק אחרי שהקבוצה תגיע לבית המלון בירושלים אחר הצהריים, שם ישוחח סלבישה יוקאנוביץ' עם ראיקוביץ'.

דניאל ליפשיץ חתם היום באמצעות עורך דינו דן חי, והוא ישמש שוער שני. כפי שפורסם אתמול, על פי התרגול של היומיים האחרונים, אלי דסה יפתח כמגן ימני ויובל שפונגין יוסט לעמדת המגן השמאלי כדי לנסות להצר את צעדיו של מאור בוזגלו.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נזרק למים. פרדראג ראיקוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ראיקוביץ' התראיין לאתר הרשמי ואמר: "אני בן 19, ועכשיו הגעתי למכבי תל אביב. דיברתי עם אחד השחקנים מהכוכב האדום, סאבו פאביצ'ביץ', הוא אמר לי שהעיר מלאת חיים ויפהפיה. זה המועדון הגדול בישראל והשנה נשחק בליגת האלופות, וזה דבר טוב מאוד. הוגרלנו לבית טוב, וזה חשוב מאוד למכבי. זאת ההופעה השנייה שלה בליגת האלופות ואני אשמח ליטול חלק במשחקים, הייתי בישראל שלוש פעמים עם הנבחרת עד גיל 21, מהביקורים שלי הספקתי לתל אביב עיר יפה מאוד. אני מוכן לקראת המשחק הראשון שלי, אתן משחק טוב וננצח. אני מכיר את האווירה שתהיה בבלומפילד בגלל הכוכב האדום".

"האנשים בישראל קיבלו אותי בצורה נפלאה", אמר ראיקוביץ' בסרביה. "גם אנשי המועדון נתנו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון. שוחחתי עם סלבישה יוקאנוביץ' לקראת המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע, והוא אומר לי שאני מוכן לבכורה שלי".

"הוכנסו לחוזה מספר בונוסים ופרמיות בהתאם לזכיות בתארים שונים", אמר סוכנו של השחקן, זוראן סטויאדינוביץ', כשנשאל על חוזהו של ראיקוביץ'. "אני שמח שפרדראג כלל לא היה צריך לחשוב לפני שחתם, הרבה בזכות המנהל הספורטיבי של המועדון, ג'ורדי קרויף. בכלל, יש לי רק דברים טובים להגיד על ג'ורדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully