וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר מנדיונדו: "לא התפרקנו, פשוט שיחקה מולנו קבוצה טובה"

אחרי התבוסה לקרית שמונה, מאמן הפועל תל אביב מצפה לחיזוק: "הקבוצה מנסה להחתים עוד חלוץ". רייכרט: "לא חושב שיש לנו בעיה בכיבוש שערים". חסארמה לא יצא מגדרו: "יש הרבה מה לשפר"

איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם קלאודיו בומבה. ברני ארדוב
הפועל תל אביב ממשיכה לאכזב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב אכזבה הערב (שבת) בבלומפילד כשהובסה 3:0 על ידי עירוני קרית שמונה. האדומים הפגינו יכולת חלשה, ואחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיע הבליץ של הקבוצה מהצפון. אופיר מזרחי כבש בדקה ה-50 בפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה של איסו לינגאנה והכפיל כעבור תשע דקות בעקבות טעות של מיחאי פינטילי. אחמד עאבד השלים את החגיגה של הצפוניים בדקה ה-62 ומאמן קרית שמונה סלאח חסארמה חגג ניצחון ראשון כמאמן בליגת העל. מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו ספג מנגד הפסד ראשון כמאמן בליגת העל.

מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו: "לא התפרקנו, פשוט שיחקה מולנו קבוצה טובה, קיבלנו גול מהיר אחרי הגול הראשון ושם המשחק נגמר". מנדיונדו נשאל האם יביא שחקן חיזוק וענה: "אמרנו זאת כבר מזמן, הקבוצה מנסה להחתים עוד חלוץ ואנחנו עובדים על זה". על פתיחת העונה של הפועל תל אביב אמר המאמן: "בשבילי זאת לא התחלה, היו רק שני משחקים מאז פתיחת העונה, יש לנו תיקו והפסד והליגה מאוד ארוכה".

שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט: "אין לי הסבר למה שקרה, רצינו לנצח את המשחק בבית שלנו, אנחנו באים לנצח כל משחק בית. הכדורים שרקו ליד השער, אם היה נכנס זה היה נראה אחרת. נמשיך לעבוד קשה. אני לא חושב שיש לנו בעיה בכיבוש שערים, אני חושב שברגע שנתחבר ייכנס הגול הראשון והשני. אני לא רוצה לדבר עליי, אני מתרכז בקבוצה, ואני מקווה שנחזור טוב מהפגרה".

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היו רק שני משחקים מאז פתיחת העונה, יש לנו תיקו והפסד והליגה מאוד ארוכה". מנדיונדו/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה: "באנו עם תכנית משחק התקפית, תכננו ללחוץ, עשינו את זה פחות במחצית הראשונה ובמחצית השנייה עשינו זאת יותר טוב, אני שמח שזאת התוצאה. מההתחלה אמרתי שיש לנו קבוצה חדשה עם שחקנים טובים, אבל לא צריך לצאת מגדרנו, יש עוד הרבה מה לשפר ועל מה לעבוד. בעוד שבועיים יש לנו את מכבי תל אביב, שזאת קבוצה מליגה אחרת. אני מאחל להם הצלחה בליגת האלופות, אנחנו נעשה כל מה שביכולנו".

גיא חיימוב אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד לקראת המשך הדרך. יצאנו טוב למחצית השנייה ועשינו בליץ של 10 דקות. נצטרך להמשיך ולעבוד קשה ולשפר את מה שטעון שיפור. הקבוצה שואפת לשחק כדורגל טוב ולהיות בחלק העליון של הטבלה. אנחנו תמיד מכוונים לצמרת".

חיימוב נשאל האם שלח איתות למאמן הנבחרת אלי גוטמן לקראת פרסום סגל הנבחרת למשחקים נגד ויילס ואנדורה והוסיף: "אני בא לעשות את העבודה שלי. בלי שום קשר, זו גאווה גדולה לייצג את המדינה וזה כיף גדול. נתכונן טוב למשחקים כי זה הכי חשוב. אני מרגיש שאני נמצא בכושר טוב, אבל יש מאמן והוא מחליט, אז נחכה ונראה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב הובסה 3:0 על ידי עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הניצחון הראשון שלו כמאמן. חסארמה/ברני ארדוב
ניצחון קל בבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully