וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראיקוביץ' חתם ל-5 שנים, ליפשיץ סיכם, חואן פאבלו שוחרר

השוער בן ה-19 עבר את הבדיקות הרפואיות ויחליף את השוער הספרדי. שוער הפועל רעננה סיכם על השאלה לעונה, כפי שפורסם בוואלה ספורט. קרויף: "זו הייתה אחת ההחלטות הקשות שהיינו צריכים לקבל". פורטו ניצחה 0:2 בליגה

צפו בביצועיו/יוטיוב

פרדראג ראיקוביץ' חתם היום (שבת) על חוזה ל-5 שנים במכבי תל אביב, אליה הצטרף מהכוכב האדום בלגרד. השוער הסרבי בן ה-19 שנחת לפנות בוקר בארץ, חתם לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והוא יהיה השוער הראשון של הצהובים במקומו של חואן פאבלו השוער הספרדי שהתבשר עוד לפני כן על כך שהוא לא ממשיך בצהוב.

כמו כן, האלופה הגיעה לסיכום עם הפועל רעננה על שאילתו של דניאל ליפשיץ לעונה אחת.

פרדראג ראיקוביץ', מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוער חדש לצהובים. ראיקוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ראיקוביץ', שיקבל את החולצה מספר 95 החל את קריירת הבוגרים שלו בעונת 2011/12, כשעלה לקבוצה הבוגרת של המועדון בו גדל - יאגודינה. ב-2013 נרכש ראיקוביץ' ע"י הכוכב האדום בלגרד שם שימש כקפטן, על אף גילו הצעיר.

ראיקוביץ' שיחק במדי נבחרת הנערים של סרביה עד גיל 16 לפני שזכה ב-2013 עם נבחרת הנוער עד גיל 19 באליפות אירופה. שנתיים לאחר מכן הוביל ראיקוביץ' כקפטן סרביה עד גיל 20 את נבחרתו לזכייה בגביע העולם שנערך בניו זילנד בה זכה גם בתואר השוער המצטיין.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של ליפשיץ

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב: בן בסט בהתקפה, אוחיון בשער?

חואן פאבלו בראיון בלעדי: "חלמתי לשחק באלופות, לא יודע למה מחליפים אותי"

למדו מהרעים ביותר: על המהלך של ג'ורדי קרויף ומכבי תל אביב

דניאל ליפשיץ שוער הפועל רעננה (אמצע) מול הפועל באר שבע. ציפקיס, מערכת וואלה! NEWS
יהיה השוער המחליף. ליפשיץ/מערכת וואלה! NEWS, ציפקיס

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "זו היתה אחת ההחלטות הקשות והכואבות שהיינו צריכים לקבל במכבי תל אביב לאחרונה. חואן פאבלו שחקן מאוד מסור ונאמן והיה חלק מרכזי בהישגי הקבוצה במהלך השנתיים בהן שיחק במועדון כמו גם בקמפיין האירופי האחרון שלנו. אני יודע שאני מדבר בשם כולם במועדון ובשם כל מי שקשור למכבי תל אביב בהכרת התודה וההערכה אותה אנו רוכשים כלפי חואן פאבלו לו אנו מאחלים הצלחה לקראת העתיד".

חואן פאבלו, השוער שעוזב לאחר שנתיים בקבוצה אמר לאתר הרשמי: "נהנתי לשחק במכבי תל אביב בשנתיים האחרונות ומכל האהבה שהרעיף עליי הקהל של מכבי. כמובן ששמחתי לקחת חלק בכל התארים בהם זכינו, והייתי רוצה שיזכרו אותי בישראל כמקצוען אך לפני הכל כאישיות. אני רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי לשחק במכבי תל אביב ותמיד אשאר אוהד של המועדון בו השארתי את חבריי לקבוצה וחברים רבים אחרים".

* פורטו, אחת מיריבות מכבי תל אביב בליגת האלופות, גברה הערב 0:2 על אשטוריל במסגרת המחזור השלישי. פורטו עם שבע נקודות מתוך תשע כעת, אחרי שונסאן אבובאקר (6) ומייקון (62) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully