וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "ראיתי את הבלגן שהיה שם ושמחתי שאנחנו לא חלק ממנו"

האצן הג'מייקני חגג זכייה בשליחים ועקץ את האמריקאים, שנפסלו בגלל שחרגו מהתחום בחילוף האחרון של המקל. פראח על הניצחון ב-5,000 מטר: "יש לבריטניה הרבה ספורטאים אגדיים, ולהיות בקטגוריה הזאת זה מדהים"

יוסאין בולט (מרכז) זוכה בזהב בריצת 4X100 שליחים באליפות העולם באתלטיקה. Christian Petersen, GettyImages
בולט שועט לעבר קו הגמר/GettyImages, Christian Petersen

דרמה גדולה הייתה בגמר ה-4X100 גברים של אליפות העולם באתלטיקה. נבחרת ג'מייקה בראשות יוסאין בולט זכתה במדליית הזהב אחרי שגמאה את המרחק ב-37.36 שניות, והותירה את ארות הברית מאחור, שבורת לב. האמריקאים חשבו שזכו במדליית הכסף אך לאחר כמה דקות מתום הריצה התברר כי בחילוף המקל האחרון בין טייסון גיי למייק רוג'רס הם חצו את התחום המותר, ונפסלו. הקהל הסיני הריע פעמיים וחגג בזכות הפסילה של האמריקאים זכייה במדליית כסף. קנדה זכתה במדליית הארד עם 38.13.

הייתה זו מדליית הזהב ה-11 של בולט באליפות העולם. "ראיתי את הבלגן שהיה שם אחרי 300 מטר ושמחתי שאנחנו לא חלק ממנו", אמר בולט לאחר הריצה.

יוסאין בולט בגמר ה-4X100 שליחים באליפות העולם באתלטיקה. Michael Steele, GettyImages
האמריקאים כשלו בהעברת המקל/GettyImages, Michael Steele

מו פראח, שניצח בגמר ל-10,000 מטר, זכה במדליית הזהב גם ב-5,000 מטר והשלים דאבל אדיר. ה הניצחון השביעי ברציפות של פראח בתחרויות הגדולות, אחרי שזכה ב-5,00 באליפות העולם ב-2011, ואז דאבל בלונדון 2012 ודאבל באליפות העולם במוסקבה 2013.

לאחר הזכייה בזהב קבע שדרן ה-BBC ברנדן פוסטר שפראח הוא "הספורטאי הבריטי הכי גדול", ופראח הגיב לאמירה זאת לאחר הזכייה והצטנע: "יש לנו ספורטאים כמו דייויד בקהאם ועוד רבים וטובים, יש לנו הרבה ספורטאים אגדיים, ולהיות בקטגוריה הזאת זה מדהים. אם אתה מאמין במשהו אתה יכול להשיג אותו, עשה מה שאתה יכול, אף פעם אל תפקפק בעצמך. אני אוהב ספורט, אני אוהב את מה שאני עושה, ואני רק רוצה להמשיך לעשות את זה. כל דבר שאנחנו עושים מגיע עם קשיים, ואנחנו רק צריכים לסלק את אותם מכשולים מהדרך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
האתלט הבריטי מו פראח. רויטרס
אוהב את מה שהוא עושה. פראח/רויטרס

עוד ספורטאי ענק שלא ישכח את היום הזה על המסלול בבייג'ינג הוא אשטון איטון האמריקאי, שזכה במדליית הזהב בקרב 10 וקבע שיא עולם כשצבר 9,045 נקודות. "מלך האתלטים" שבר בזאת את שיאו מ-2012 שעמד על 9,039 נקודות, ונקבע במהלך המבחנים האמריקאיים לאולימפיאדת לונדון. "זאת תוצאה אדירה", אמר איטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully