וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תומר חמד כבש צמד בניצחון הדרמטי של ברייטון

החלוץ הישראלי סידר לשחפים שלוש נקודות חוץ יקרות בקרב המוליכות מול איפסוויץ' לאחר שהעלה ל-0:2 ובהמשך קבע את תוצאת הסיום, 2:3. ברייטון במקום הראשון בצ'מפיונשיפ

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
עוד יום גדול. חמד/GettyImages

תומר חמד כבש הערב (שבת) צמד שערים בליגת המשנה באנגליה והעלה את מאזנו לשלושה שערי ליגה בסך הכול במדי ברייטון, תוך שהוא מסדר לקבוצתו 2:3 דרמטי בחוץ על איפסוויץ' בקרב המוליכות. בעקבות הניצחון, ברייטון פתחה פער של שלוש נקודות בראשות הטבלה אחרי חמישה מחזורים. החלוץ הישראלי מצא את הרשת לאחר שליטף עם הראש כדור חופשי של דייל סטיבנס בדקה ה-12 והעלה את השחפים ל-0:2 מהיר אחרי שקזנגה לואה לואה כבש את הראשון שתי דקות קודם לכן. אלא שאיפסוויץ' השוותה משערים של פרד סירס (54) ודייויד מקגולדריק (פנדל, 65). שתי דקות בלבד לאחר שער השוויון, חמד שוב חגג, הפעם עם נגיחה מצוינת לאחר שעלה מעל השומר שלו וקבע 2:3. בירם כיאל רשם 90 דקות בברייטון, חמד הוחלף בדקה ה-78.

* גיא לוזון וצ'רלטון ספגו הפסד ראשון העונה, 2:1 דרמטי בחוץ מול וולבס, שכבשה את שער הניצחון בדקה ה-85.

* ניר ביטון רשם 87 דקות ב-1:3 הביתי של סלטיק על סט. ג'ונסטון במחזור השישי בסקוטלנד. סלטיק עלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון.

* רועי קהת שותף ל-12 הדקות האחרונות ב-0:1 של אוסטריה וינה בחוץ על אדמירה ואקר. הוא החליף את אלכסנדר גורגון, כובש שער הניצחון.

* מאריבור של סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא נפרדה ב-2:2 מול קרקה. סלליך נכנס מחליף בדקה ה-58, קבהא הפצוע לא שותף.

* גל שיש פתח לראשונה ושיחק 90 דקות בהרכב וולין לוצק ב-0:0 נגד אולימפיק דונייצק.

* 21:00: גנט, ללא רמי גרשון הפצוע אבל עם קני סייף וחאתם עבד אלחמיד, תארח את מכלן בליגה הבלגית. במקביל, אופיר מרציאנו ומוסקרון נגד קורטרייק.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully