וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חסוס רואדה יפתח בהרכב מול מכבי נתניה

29.8.2015 / 15:07

הבלם הספרדי צפוי לערוך בכורה לצד ניסו קפילוטו במשחק החוץ (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD). התלבטות בין לירוי צעירי ללידור כהן בקישור. ולאד מוראר ינחת בארץ ועשוי להיחתך

one

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ מחר (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD) מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השני של ליגת העל. לבית"ר ישנם זכרונות רעים ממשחק גביע הטוטו בנתניה בו הפסידה הקבוצה 2:0, והיום ראו השחקנים וידאו מאותו משחק עם דגשים על הטעויות בהגנה והעובדה שהיו חשופים למתפרצות קלות של נתניה שהסתיימו בשערים ולא מעט מצבים.

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מוכן לבכורה? חסוס רואדה/יוסי ציפקיס

בנוגע להרכב הקבוצה, אתמול והיום תורגל הבלם הספרדי חסוס רואדה לצידו של ניסו קפילוטו והוא צפוי לפתוח בהרכב. בקישור ישנה התלבטות בין שניים-שלושה שחקנים בחלק האחורי. אם יוחלט לפתוח עם שלושה, יהיה זה לירוי צעירי שיקבל את המקום. אם צעירי לא יפתח, לידור כהן עשוי להתייצב מאחורי דובב גבאי.

בבית"ר דרוכים לקראת המשחק ויודעים כי חשוב להשיג ניצחון לפני הפגרה. שחקן בקבוצה אמר היום: "פספסנו נגד הפועל, אבל עכשיו זה באמת משחק של מי שירצה יותר. המשחק בגביע הטוטו בנתניה הכניס אותנו לתקופה רעה וזה בדיוק המקום לשנות את זה. צריך לבוא ולהילחם על כל כדור ולתת הכול כדי לנצח. רוב הליגה ברמה שווה, מי שירצה יותר ינצח".

מי שאמור לנחות היום בישראל הוא ולאד מוראר. הרומני אמור להתחיל לחזור לאימונים, אך אם לא יחתום על הסכם לפיו חוזהו יותר במקרה של פציעה, ייתכן כי ייחתך והנושא יוכרע באופ"א. בבית"ר טוענים כי בידיהם עדויות של השחקן כי סבל מהפציעה בשנתיים האחרונות. יחד עם זאת, בבית"ר משאירים פתח של אמונה שהשחקן יחלים מהפציעה ויצטרף לסגל הקבוצה.

בנוגע לרכש, נראה כי בבית"ר לא בונים על שינויים דרמטיים בפגרה ועד לסיום ההעברות. נושא דן איינבינדר אמור להיות מוכרע בשבוע הבא, כאשר מכבי תל אביב תסייע למצוא נוסחה שתביא את השחקן לבית"ר. יחד עם זאת, בחלק הקדמי יצורף רק שחקן התקפה זר (אם מוראר ישוחרר) או שחקן שיושאל ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully