וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו סוגר מעגל מול הקבוצה מולה כבש את שער הבכורה

ב-2002 הופיע הפורטוגלי לראשונה במדי ספורטינג ליסבון והבקיע את שער הניצחון ב-2:3 על בטיס סביליה, במשחק ידידות בו חזה גם ז'וזה מוריניו. הערב (שבת, 23:30, ערוץ 50) הוא פוגש אותה שוב. וגם: מתי ריאל תציג את דה חאה?

ריאל מדריד תפגוש הערב (שבת, 23:30, ערוץ 50) את בטיס סביליה שחזרה ללה ליגה, ותנסה להשיג מולה את הניצחון והשערים הראשונים שלה לעונת 2015/16, אחרי ה-0:0 המתסכל במחזור הפתיחה נגד ספורטינג חיחון. עבור כריסטיאנו רונאלדו תהיה זו סגירת מעגל מיוחדת, שכן את שער הבכורה שלו כמקצוען הוא כבש לרשת בטיס.

זה קרה במשחק ידידות במדי ספורטינג ליסבון ב-2002, בו הבקיע הילדון בן ה-17 את שער הניצחון שקבע 2:3. רונאלדו ערך אז את הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת של ספורטינג, עבר את השוער שיצא אל מחוץ לרחבה ואז סובב באומנות מצד שמאל ברגל ימין לחיבורים הרחוקים. כל זה לעיני מאמן פורטו אז, ז'וזה מוריניו, שבהמשך הדרך הדריך את רונאלדו בריאל מדריד. השער שנתן את האות לקריירה יוצאת דופן.

מי שעשוי לבצע בקרוב מעבר זהה לזה של רונאלדו, ולהגיע לריאל מדריד ממנצ'סטר יונייטד, הוא השוער דויד דה חאה. על פי התקשורת בספרד, הבלאנקוס יציגו רשמית את השוער המבוקש ביום שלישי הקרוב, אז הוא ישהה במדריד עם נבחרת ספרד. על פי הדיווחים, יונייטד נענתה להצעה בסך 40 מיליון יורו ותיפרד מדה חאה בן ה-24, אותו רכשה לפני ארבע שנים מאתלטיקו מדריד תמורת 20 מיליון יורו.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. Shaun Botterill, GettyImages
העסקה קרובה לסיום. דויד דה חאה/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully