וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הפסידה לקרואטיה 86:76 במשחק האחרון לפני היורובאסקט

השחקנים של אלדשטיין כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי ברבע השני, אבל מחצית שנייה רעה במיוחד הובילה להפסד. ישראל מסיימת את ההכנה במאזן 7:1, אליפות אירופה תצא לדרך ב-5 בספטמבר

גארד נבחרת ישראל יוגב אוחיון. קובי אליהו
היה מצוין ברבע הראשון. אוחיון/קובי אליהו

נבחרת הכדורסל של ישראל נכנעה הערב (שישי) 86:76 לנבחרת קרואטיה במשחק ההכנה האחרון שלה לפני יורובאסקט 2015. השחקנים בלבן הציגו מחצית ראשונה טובה בזאגרב, אבל נעלמו ונאלמו בשנייה ורשמו הפסד הפסד שביעי משמונה משחקי הכנה. נקווה שבטורניר עצמו התוצאות יהיו יותר חיוביות.

הרבע הראשון היה שקול, אבל ברבע השני ישראל ברחה למארחת. דגן יבזורי שלא הרשים עד כה במשחקי ההכנה, קלע ארבע שלשות, גל מקל קיבל החלטות נכונות, דיאור פישר תרם ברחבות והפער הלבן צמח והפך לדו ספרתי. למחצית השנייה עלתה נבחרת קרואטית שונה חלוטין. הנמנום התחלף בדריכות, הזריקות נכנסו, הפעולות היו נכונות והיתרונות הבולטים באו לידי ביטוי. למרות חסרונם של בויאן בוגדנוביץ', דריו שאריץ' ומרקו תומאס שנחו, קרואטיה גילתה עליונות ברורה והיא ניצחה לעיני הקהל הביתי. אדלשטיין יבקש לקחת את הדברים הטובים מהרבע השני ולתקן את רוב הדברים שראה בשני הרבעים הבאים.

ישראל תתמודד ביורובאסקט בבית א' שמשחקיו יתקיימו במונפלייה (השנה הבתים המוקדמים ישוחקו במדינות שונות). החל מה-5 בספטמבר היא תפגוש בסדר הזה את: רוסיה, פינלנד, בוסניה, פולין וצרפת. ארבע הראשונות תעלנה לשלב הנוק אאוט, שייערך בליל שבצרפת.

שחקן נבחרת ישראל שון דאוסן. קובי אליהו
קיבל לא מעט דקות. דאוסן/קובי אליהו

רבע 1

המשחק נפתח בעצלתיים ושתי הנבחרות התקשו לייצר נקודות למרות זריקות פנויות. לבסוף מריו הזוניה קבע 0:2 לקרואטים כשעל השעון 7:08 דקות. עומרי כספי וליאור אליהו עלו על הלוח בהמשך וישראל הצליחה לעלות ליתרון, לפני שהקרואטים הפכו. בסיום הרבע 17:18 לנבחרת המקומית.

רבע 2

קרואטיה עלתה ל-21:23 שתי דקות בתוך הרבע השני, אבל שתי שלשות של דגן יבזורי הראו לישראל את הדרך לריצת 1:10 והיא טיפסה ל-24:31. ניהול משחק מצוין של מקל ונקודות של דיאור פישר סייעו לישראל לשמור על היתרון ולהגדיל אותו ל-28:38 ושלשה נוספת של יבזורי - הרביעית שלו ברבע השני - דאגה ל-34:43 לישראל במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. קובי אליהו
ועכשיו לדבר האמיתי. אדלשטיין/קובי אליהו

רבע 3

קרואטיה פתחה את הרבע השלישי היטב וצימקה את המינוס. האדומים דחפו כדורים לרחבות, קלעו סלים קלים והורידו ל-45:40. ישראל עוד הצליחה לשמור על היתרון כמה דקות, אבל עד סוף הרבע הקרואטים קבעו 60:60 ופתאום זה משחק חדש לגמרי.

רבע 4

שלשות של דמיאן רודז' ורוק סטיפצ'ביץ' עם פתיחת הרבע אחרון העלו את קרואטיה ל-62:69 והמהפך שלה הושלם בגדול. סטיפצ'ביץ' דאג להעלות ל-66:78 ופה זה כבר היה גמור. בסיום 86:76 לקרואטיה.

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת ישראל: עומרי כספי 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דגן יבזורי 12, דיאור פישר 10, יוגב אוחיון 9, אלישי כדיר 6, גל מקל (5 אסיסטים), שון דוסון, ליאור אליהו ורוברט רותבארט 4 כ"א. אלכס צ'וברביץ' ורביב לימונד שותפו ולא קלעו.

קלעו לנבחרת קרואטיה: דמיאן רודז' ורוק סטיפצ'ביץ' 15 כ"א, רוקו לני אוקיץ' 12 ו-5 אסיסטים, אנטה טומיץ' וקרונוסלב סימון 11 כ"א, לוקה ז'וריץ' 8, מריו הזוניה 7, מריו בילאן 4, טומיסלב זוביצ'יץ' 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully