וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל הפסידה 3:0 לנבחרת יוון, עלולה לאבד את המקום הרביעי

הנבחרת של זלינגר ידעה שניצחון במפגש הכפול מול יוון יבטיח לה מקום בחצי גמר הליגה האירופית, אך הפסידה במשחק הראשון. מחר שוב תפגוש את היווניות. צור בלטה (15)

נבחרת ישראל כדורעף נשים נגד נבחרת יוון. מגד גוזני
מאוכזבות. נבחרת הנשים של ישראל/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף ידעה שניצחון כפול על נבחרת יוון יבטיח לה מקום בחצי גמר הליגה האירופית, אך לפחות על פי המשחק הראשון שנערך הערב (שישי) החלום להעפיל לשלב היוקרתי נראה רחוק. הערב הפסידה הנבחרת של אריה זלינגר 3:0 (25:20, 25:20, 25:20) ליווניות רגע לפני המפגש השני מחר, והיא עלולה לאבד את המקום הרביעי בטבלת הליגה האירופית.

יוון ניצחה במערכה הראשונה 20:25, כשניצלה 11 טעויות של ישראל. מורן צור סיימה עם 12/3 בהתקפה. צור פתחה את המערכה השנייה עם שתי נקודות רצופות וגלית דבש העלתה את מאזנה ל-5 (83 אחוז) בדרך ליתרון ביתי ראשון (4:6) שגדל בפסק הזמן הטכני השני לשלוש נקודות. אבל כמו במערכה הראשונה קצב צבירת הטעויות (7) של הנבחרת תפס תאוצה, ועל הלוח הופיע 17:22 לאורחות שניצחו שוב 20:25 ועלו ל 0:2. גם במערכה השלישית שלטו היווניות, וגם בה ניצחו 20:25, בדרך ל-0:3 חלק.

"אנחנו נבחרת שצריכה להביא עוד דברים למשחק כמו אנרגיות ולא היה לנו את זה, ממש בכמו במשחק הראשון בהונגריה לפני שבוע שבו הפסדנו באותה צורה", אמר בסיום עוזר המאמן, חן הימלפרב, "מחר נצטרך לנצח ולקוות לעזרה מהמשחקים האחרים בבית". קפטנית הנבחרת מורן צור, הוסיפה: "אנחנו צריכות למחוק את מה שקרה כאן היום ולעלות מחר כדי לנצח. חבל שלא הכול תלוי בנו ותלוי במשחקים אחרים". מורן צור (15) וגלית דבש (11) בלטו בנבחרת.

נבחרת ישראל כדורעף נשים נגד נבחרת יוון. מגד גוזני
יתקן במשחק השני? אריה זלינגר/מגד גוזני
נבחרת ישראל כדורעף נשים נגד נבחרת יוון. מגד גוזני
לא יכלו ליווניות. ישראל מול יוון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully