וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באתלטיקה: דפנה סחיפרס זכתה בזהב ב-200 מטרים

ההולנדית, שזכתה במדליית הכסף בריצה ל-100 מטרים, קבעה שיא אליפות כשעצרה את השעון על 21.63. הג'מייקנית אליין תומפסון זכתה בכסף, בת ארצה ורוניקה קמפבל בראון בארד. סרגיי שובנקוב זכה בזהב ב-110 משוכות, מריט בארד

דפנה סחיפרס, אצנית הולנדית. Michael Steele, GettyImages
הישג מרשים. סחיפרס חוצה את קו הסיום/GettyImages, Michael Steele

איזה שבוע נפלא עובר על האצנית ההולנדית, אלופת אירופה, דפנה סחיפרס. אחרי שסיימה שנייה ב-100 מטרים וזכתה במדליית כסף, היום (שישי) קטפה סחיפרס את מדליית הזהב בריצה למרחק של 200 מטרים, כשקבעה שיא אליפות עם 21.63, הודות לפיניש ענק.

סחיפרס פיגרה אחרי אליין תומפסון כמעט לכל אורך הדרך, והיה נראה שהאצנית הג'מייקנית היא זו שתזכה בזהב. אך רגע לפני קו הסיום הפעילה ההולנדית מבערים, וניצחה את יריבתה ברגע האחרון. תומפסון עצרה את השעון על 21.66, בת ארצה ורוניקה קמפבל בראון סיימה במקום השלישי עם 21.97.

ורוניקה קמפבל בראון, אצנית ג'מייקנית. Andy Lyons, GettyImages
זכתה בארד. ורוניקה קמפבל בראון/GettyImages, Andy Lyons

סרגיי שובנקוב הרוסי הדהים בריצת ה-110 משוכות לגברים, כשסיים במקום הראשון בדרך לניפוץ השיא הרוסי - כשעצר את השעון על 12.98. במדליית הכסף זכה הנסל פרצ'מנט הג'מייקני עם 13.03 שניות ואריס מריט האמריקאי זכה בארד כשעצר את השעון על 13.04 שניות.

טיאנה ברטולטה האמריקאית זכתה בזהב בקפיצה לרוחק, כשקבעה 7.14 מטרים בניסיון השישי והאחרון שלה. שארה פרוקטור הבריטית סיימה שנייה (7.07) ואילו איבאנה שפאנוביץ' קטפה את מדליית הארד עם 7.01 מטרים.

דניאל וויליאמס הג'מייקנית הייתה הראשונה לחצות את קו הסיום ב-100 מטרים משוכות לנשים, כשקבעה שיא אישי (12.57) בדרך לזכייה במדליית הזהב. אל המקום השני הגיעה הגרמנייה סינדי רולדר (12.59) ובמדליית הארד זכתה אלינה טלאי הבלארוסית (12.66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully