וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה בספק. שחקני באר שבע: "בעיות במכבי? לא בטוח שזה ישפיע"

28.8.2015 / 12:08

קשר הפועל באר שבע נטש את האימון ועשוי להחמיץ את מכבי תל אביב, ראדי בתמונת ההרכב. ברק בכר ערך אסיפה ראשונה, ושם דגש על איבודים והנעת הכדור: "אהבתי את הלחץ בחלק הקדמי"

one

רועי גורדנה בספק למשחק מול מכבי תל אביב. השחקן נטש את האימון היום בשל כאבים בברך, ערך בדיקה ראשונית ולא בטוח שייכלל בסגל לקראת המשחק החשוב ביום ראשון. עם או בלי קשר, מהראן ראדי עשוי לפתוח בהרכב. ברק בכר עדיין לא תרגל הרכב לקראת המשחק, אבל עושה רושם שהמאמן אהב מאוד את משחק הלחץ של הקבוצה בחלק הקדמי בקריית שמונה. באסיפה שערך אתמול המאמן הקרין וידאו מהמשחק האחרון והדגיש כמה מהלכים מרכזיים במשחק. "הנעת הכדור טובה, הגענו להרבה מצבים, אהבתי שהיה לחץ טוב בחלק הקדמי", אמר בכר. המאמן הדגיש את איבודי הכדור בקבוצה שלו והסביר איך להימנע מהם. אסיפה על היריבה עדיין לא נערכה.

במועדון מנסים להתעלם מהדיווחים על בעיות בסגל של מכבי תל אביב. "הדיווחים על חוסר שקט במכבי לא מרגשים אותנו, כולם יודעים איזה סגל יש לה ומה ההישג שעשתה השבוע. זה לא מרשים אותנו ולא בטוח שזה ישפיע בראשון". מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא מתן אוחיון, שעדיין בשלבי סיום של ההחלמה ממתיחה חזקה ברצועה הצדית. הדר ברד שכבר אינו מתאמן עם הקבוצה הגיע להסדר סופי על שחרורו.

כ-14 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בטדי לקראת המשחק. ההערכה היא שיותר מ-20 אלף אוהדים יצפו במשחק המסקרן בראשון.

רועי גורדנה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
נטש את האימון. גורדנה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully