וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו: טאלב טואטחה נשאר במכבי חיפה, עשוי להימכר בינואר

28.8.2015 / 11:34

אחרי שזכה לכמה הצעות מאירופה קיבל המגן הודעה כי הוא נשאר במועדון, אך ייתכן כי יימכר בחודש ינואר. טואטחה שוחח עם רוני לוי ויעבור MRI בשבוע הבא. בניון פצוע, עטר מחוץ לסגל, משומר לא צפוי לפתוח

צילום ועריכה: קובי אליהו

מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, לא התאמן גם אתמול (חמישי) וערך שיחה אישית עם המאמן רוני לוי, לאחריה התברר כי לא יהיה בסגל גם למשחק בכפר סבא ומנחם סאן יפתח במקומו. בחיפה מתכוונים לערוך למגן, שקיבל הודעה שיישאר בקבוצה, בדיקת MRI כדי לבחון ממה הוא סובל לאחר שדיווח על כאבים חזקים באזור הברך. ייתכן כי השחקן יימכר בחודש ינואר.

בצל ההצעות שקיבל הקיץ (קסימפאשה, פיורנטינה) בחיפה הבהירו כי עוד בפגישה הראשונה שנערכה השבוע נמסר לשחקן שלא ישוחרר לאיטליה. אחד השחקנים אמר אתמול: "טואטחה הוא אולי השחקן היחיד בישראל שהביא בקיץ אחד שתי הצעות רציניות ממועדונים מכובדים. אפשר להבין למה הוא רוצה לעזוב".

מי שלא התאמן סדיר השבוע הוא יוסי בניון, שלא יהיה בסגל למשחק. כך גם אלירן עטר, שנותר מחוץ לסגל. אתמול תורגל אוראל דגני כמגן ימני במקום אייל משומר. "רוני ימשיך לזעזע כל עוד שחקנים לא יפגינו רצינות", אמרו במועדון הבוקר.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, רוני לוי החליט לייעד לקשר הזר שיגיע, הפולני-צרפתי לודוביק אוברניאק במקרה הזה, את עמדת הקשר השמאלי. אתמול אישר המאמן כי זאת העמדה העיקרית בה הוא ישחק. כעת מתמקד המאמן בהחתמת חלוץ זר, שיהיה שחקן הרכש השישי וכנראה האחרון של הקבוצה אחרי ניקולה דרינצ'יץ', מארק ואליינטה, סאן מנחם, אופיר קריאף ואוברניאק.

טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה, לפני פגישה עם שחר. ניב אהרונסון
עדיין לא מתאמן. טואטחה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully