וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: ועדת המשמעת של אלירן עטר בשבוע הבא

רוני לוי הותיר את החלוץ מחוץ ל-18 ומסר את ההודעה באמצעות דף הסגל בתום האימון, בניון פצוע. ברק בדש סיכם בהפועל רעננה, הרוש לא כשיר למשחק של הפועל תל אביב נגד קרית שמונה

18:00: הפועל כפר סבא: הבלם דינו שקבורץ יעדר בגלל הכרטיס האדום שספג בשבוע שעבר ואת מקומו ימלא לירן ג'אן. החלוץ לנרי קהינדה התאושש מפציעה ויהיה בסגל. בכפר סבא מצפים לאיצטדיון מלא שאמור להזכיר לרבים את המפגשים הגדולים מול מכבי חיפה לפני עשרים שנים ויותר. (יניב טוכמן)

17:30: ברק בדש סיכם את תנאיו בהפועל רעננה וישחק במדיה בעונה הקרובה. כפי שפורסם מוקדם יותר בוואלה ספורט, החלוץ שעוזב את מכבי תל אביב נפגש עם ראשי המועדון ובסיומה של הפגישה הצדדים הגיעו להסכמות כספיות (רענן ברנובסקי)

16:00: בשבוע הבא תיערך כנראה וועדת המשמעת של אלירן עטר ואז יתברר האם הוא ימשיך סופית במכבי חיפה, או שהצדדים ייפרדו (איציק יצחקי)

15:15: הפועל רעננה: ראשי הקבוצה נפגשו בצהריים עם ברק בדש, המחפש תחנה חדשה בקריירה לנוכח מעמדו במכבי תל אביב. גורמים המקורבים לצדדים אמרו כי הצעתה של רעננה הייתה הרצינית ביותר שקיבל חלוץ האלופה. (רענן ברנובסקי)

14:40: עירוני קרית שמונה: הבלם לואיס גוטיירס סיים לרצות עונש הרחקה וישוב לסגל. גם חן דלמוני ואור אוסטוינד שהחלימו מפציעות יעמדו לרשות המאמן סלאח חסארמה. (רענן ברנובסקי)

14:25: הפועל חיפה: ניב אנטמן הצעיר אמור להמשיך לעמוד בין הקורות גם מול מכבי פתח תקוה. הקשר עאהד עזאם פצוע ולא ייכלל בסגל למשחק. (עמית גולדשטיין)

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. קובי אליהו
הקרע מעמיק. עטר/קובי אליהו

12:50: הפועל תל אביב: שמואל שיימן יישאר מחוץ לסגל גם במחזור השני. המאמן ססאר מנדיונדו לא מתכנן שינויים בהרכב, למעט הוצאתו הכפויה של אריאל הרוש. (עמית גולדשטיין)

12:15: מכבי חיפה: בצל אירועי השבוע החולף וסערת ההשעיה של אלירן עטר, החלוץ נשאר מחוץ להסגל למשחק מול הפועל כפר סבא. גם יוסי בניון לא יתלבש, אך הוא סובל ממתיחה בשריר והצטווה לנוח. עטר מצוי בנתק עם רוני לוי, והתבשר על הדחתו באמצעות דף ההרכב שהדפיס המאמן בתום האימון. גם טאלב טואטחה הפצוע לא ישחק. אתמול תורגל אוראל דגני כמגן ימני במקום אייל משומר. "רוני ימשיך לזעזע כל עוד שחקנים לא יפגינו רצינות", אמרו במועדון הבוקר. (איציק יצחקי)

12:00: הפועל באר שבע: רועי גורדנה נטש את האימון בשל כאבים בברך, והוא בספק למשחק מול מכבי תל אביב. ברק בכר לא תרגל הרכב לקראת המשחק, אך נראה שמהראן ראדי, אקס האלופה, עשוי לפתוח במשחק בטדי. (איציק יצחקי)

11:50: מכבי פתח תקוה: מינדאוגאס פאנקה בספק גדול למשחק לאחר שגם אתמול לא נטל חלק באימון. נאור פסר חזר להתאמן אבל ההחלטה האם יפתח בהרכב במקום דודי טויטו תתקבל רק בתום האימון הבוקר. אליסון דוס סנטוס חזר לאימונים מלאים ויפתח לצד קסאבייה תומא. (איציק יצחקי)

שוער הפועל תל אביב, אריאל הרוש. ברני ארדוב
הגב עושה בעיות. הרוש בטדי/ברני ארדוב

11:00: הפועל תל אביב: השוער אריאל הרוש, הסובל מדלקת בגב, נכשל הבוקר במבחן כשירות, והוא ייעדר מהמשחק מול קרית שמונה. צליל חתוכה יפתח במקומו, כשעל הספסל יישב דודי אלון. הרוש צפוי לחזור לכשירות בעוד כשבועיים, לאחר פגרת הנבחרת. (עמית גולדשטיין)

9:00: בני יהודה: הבלם הברזילאי ליאנדרו פינטו צפוי להגיע להתרשמות. למרות הניצחון 0:3 על מכבי חיפה במחזור הפתיחה, מנסה הקבוצה של יוסי אבוקסיס להתחזק בבלם ובחלוץ. פינטו בן ה-21, המתנשא לגובה 1.90 מטר, נרכש בצעירותו על ידי אולימפיאקוס ובעונה החולפת שיחק 16 משחקים בקבוצת לאמיה מהליגה השניה ביוון. דן מורי ממשיך להתאמן במדי הקבוצה, ומחזיק בהצעות נוספות. (רענן ברנובסקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully