וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "התקשורת בארגנטינה הרגה אותי, חתכו אותי בלי הפסקה"

רגע לפני המפגש עם מלאגה (ש', 21:30, ONE), כוכב ברצלונה התפנה לסגור חשבון עם כלי התקשורת במולדתו. ריאל מדריד ורונאלדו רוצים לחזור לכבוש במשחק הביתי מול בטיס (23:30)

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מחזור אחד כבר הסתיים בליגה הספרדית, ובראשות הטבלה ניצבת אייבר הקטנטנה. מחר (שבת) צירוף המקרים הזה ייגמר, כשהמחזור השני ב'לה ליגה' יימשך. ברצלונה, שגירדה ניצחון בבילבאו במחזור הפתיחה, תערוך משחק ביתי ראשון העונה בקאמפ נואו ותפגוש את מלאגה. ריאל מדריד תנסה לחזור לעניינים ולמצוא את הרשת במשחק ביתי מול בטיס, ואילו ריאל סוסיאדד, עם הרכש החדש-ישן אסייר יראימנדי, תפגוש את חיחון. במשחק נוסף סלטה ויגו תארח את ראיו וייקאנו.

ליאונל מסי זוכה בתואר שחקן השנה לצד מישל פלאטיני. ברקע: כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ספג אש. מסי/רויטרס
שחקן ברצלונה, ניימאר. GettyImages
יחזור הישר להרכב? ניימאר/GettyImages

ברצלונה - מלאגה (21:30, ONE)

ברצלונה חוזרת הביתה אחרי ה-0:1 המרשים על בילבאו בחוץ, ובעיקר מצפה לשער ליגה ראשון של ליאונל מסי, שהחמיץ פנדל בחבל הבאסקים. מול מלאגה העיקשת, שפתחה את העונה עם 0:0 לוחמני מול סביליה ולא ספגה בשני המפגשים האחרונים מול ברצלונה, זו לא תהיה משימה קלה. בכל מקרה, לואיס אנריקה רוצה להוציא את שחקניו לפגרת הנבחרות עם חיוך, ולשם כך צפוי להשתמש בכל התותחים הכבדים, כולל ניימאר שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה. סרג'יו בוסקטס ודני אלבס התווספו בשבוע שעבר לרשימת הפצועים הארוכה של הקטלאנים, וגם היעדרותו של ג'רארד פיקה המושעה לא מותירה למאמן יותר מדי ברירות בחלק ההגנתי.

בברצלונה המשיכו לעסוק ביממה האחרונה בבחירתו של ליאונל מסי לשחקן השנה באירופה. הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו לא מסתפק בזה והצהיר אמש כי "מסי צריך לזכות גם בכדור הזהב. הוא השחקן הטוב בעולם, הוא עשה את ההבדל בכל כך הרבה משחקים. ברור לחלוטין שמסי צריך לזכות בכל התארים האישיים האפשריים".

לקראת המשחק, העניק מסי ראיון לרשת ESPN בו דיבר, בין היתר, על השמועות לפיהן יפרוש מנבחרת ארגנטינה בעקבות הביקורות הבלתי פוסקות עליו. "מעולם לא אמרתי שאפרוש מתכוון לפרוש מהנבחרת. התקשורת לא יכולה לבקר אותי יותר ממה שהיא ביקרה, היא כבר הרגה אותי. ביקרו אותי בלי הפסקה, אבל אני רגיל לזה שאומרים דברים בתקשורת. ככל שהמאמן יזמן אותי לנבחרת, אני מתכוון להתייצב".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
סוף סוף ימצא את הרשת? רונאלדו/AP

ריאל מדריד - בטיס (23:30, ONE)

העונה בקושי החלה, והלחץ בריאל כבר נותן את אותותיו. אחרי ה-0:0 של הבלאנקוס עם חיחון במחזור הפתיחה שוב נשמעו טענות נגד רפא בניטס, ואפילו כריסטיאנו רונאלדו שלח למאמן מסר בכבודו ובעצמו לגבי תפקודו כחלוץ מדומה. CR7 אמור לקבל את מבוקשו בעקבות חזרתו של קרים בנזמה, שמתאושש מפציעה, צפוי לפתוח בהרכב ולשחרר את רונאלדו לעמדתו האהובה בכנף, ממנה אולי סוף סוף ימצא את הרשת ויתחיל להתקרב לממוצעי הכיבוש שלו מעונות קודמות. מנגד, בטיס מגיעה למשחק אחרי 1:1 ביתי עם ויאריאל, ותשמח לקלקל לבניטס את התוכניות. המפגש הקודם הסתיים ב-0:5 מוחץ לריאל מדריד.

רונאלדו, אגב, הספיק להתייחס אמש בקצרה להגרלה בשלב הבתים בליגת האלופות, והצהיר כי "כל הקבוצות בליגת האלופות חזקות, אבל העונה אנחנו הולכים על התואר".

ביום שישי:

ויאריאל - אספניול 1:3
לוויאריאל: רוברטו סולדאדו (67), סדריק בקאמבו (87, 90+3). לאספניול: פליפה קאיסדו (5).

ריאל סוסיאדד - חיחון (שבת, 19:30, ONE)
סלוה ויגו - ראיו וייקאנו (שבת, 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully