וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: ליאור וילדיקן הודחה גם בבית הניחומים

למרות הובלה בשני יוקואים, פספסה וילדיקן את הקרב על מדליית הארד מבית הניחומים לאחר שספגה ארבעה עונשים, בתום יום שהחל בצורה מוצלחת עם שלושה איפונים. לינדה בולדר ולי קוכמן הודחו בסיבוב הראשון

ליאור וילדיקן ג'ודאית. עדי ג'אנה, איגוד הג'ודו,
ארבעה עונשים קטעו את החלום. וילדיקן/עדי ג'אנה, איגוד הג'ודו

ליאור וילדיקן סיימה אחר הצהריים (שישי) את דרכה באליפות העולם בג'ודו, לאחר שהפסידה בקרב הראשון בבית הניחומים. וילדיקן הובילה בשני יוקואים על יריבתה הקולומביאנית יורי אלוואר, אך ספגה ארבעה עונשים שגררו הפסד אוטומטי.

וילדיקן, המתחרה בקטגורית משקל עד 70 קילוגרמים, גברה בסיבוב הראשון באיפון על מריה פרז תוך 3:10 דקות. בסיבוב השני היא הייתה בפיגור של יוקו, אך השיגה איפון וסיימה את הקרב תוך 3:12 דקות. בשמינית הגמר היא הסתפקה ב-2:35 דקות, ורשמה גם ווזארי, לפני שניצחה את ונסה צ'אלה מאקוודור. ברבע היא פגשה את צ'יזורו אראי היפנית, וספגה איפון תוך 1:35 דקות בלבד.

בולדר הפסידה באיפון למריה ברנבאו הספרדיה תוך 2:58 דקות. קוכמן, המתחרה במשקל עד 90 קילוגרמים, הפסיד לגיים אלמונט ההולנדי בווזארי.

מחר לא יתחרו נציגים ישראליים, וביום ראשון יחתום אור ששון את הופעות המשלחת כשיתחרה בקטגורית המשקל שמעל 100 קילוגרמים. ביום שלישי זכה גולן פולק במדליית הארד במשקל עד 66 קילוגרמים. אתמול הפסידה ירדן ג'רבי בקרב על הארד בבית הניחומים, וסיימה במקום החמישי במשקל עד 63 קילוגרמים לאחר שנתיים רצופות שבהן הופיעה בגמר אליפות העולם וזכתה פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully