וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מודאגת מהנסיעות, קודיצ'יני: "יוקאנוביץ' מכיר את צ'לסי"

הבלוז מוטרדים מלוח הזמנים שזימן להם שני משחקי חוץ סמוכים בקייב ותל אביב: "חייבים להתרגל לשחק בכל אירופה". באנגליה בחרו בזהבי לשחקן המצטיין השלב המוקדמות: "מכבי זהבי תל אביב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

צ'לסי קיבלה בשמחה רבה את שיבוצה לבית ז' של ליגת האלופות, בו תפגוש את פורטו, דינמו קייב וכמובן, מכבי תל אביב. סביר להניח שאחרי ההגרלה, שזימנה לבלוז מפגשים קלים יחסית, נשמעה אנחת רווחה בסטמפורד ברידג', אך השחקנים של מוריניו מוטרדים מהעובדה שייאלצו לנסוע ליעדים רחוקים יחסית. צ'לסי תעבור לא פחות מ-1,324 מיילים כדי להגיע למשחק החוץ בקייב, ובסך הכל תעבור 9,184 מיילים במהלך הופעותיה בשלב הבתים - יותר מכל קבוצה אנגלית אחרת שהוגרלה בליגת האלופות.

"נכון שיש לנו שתי נסיעות ארוכות, אבל חייבים לדעת להתמודד ולהתאים את עצמך לכל מקום באירופה. ננסה לעשות את זה ולא לחשוב על כמה רחוקים אנחנו מלונדון", אמר ססאר אספיליקווטה לאתר הרשמי של צ'לסי לאחר ההגרלה. "כולם יודעים עד כמה קשה לשחק בליגת האלופות. אנחנו פוגשים שלוש קבוצות טובות שיקשו עלינו. חייבים לוודא שאנחנו פותחים כמו שצריך. כולנו רוצים לגעת שוב בגביע ונקווה שצ'לסי יכולה לעשות זאת שוב ולזכות בתואר".

אווה קרניירו הרופאה לשעבר של צ'לסי עם ז'וזה מוריניו. AP
נוסע רחוק. מוריניו/AP

אקס צ'לסי, השוער קרלו קודיצ'יני, סיפק כמה טיפים לז'וזה מוריניו. "אולי על פניו זאת נראית הגרלה קלה, אבל למעשה יא לא קלה בכלל", אמר האיטלקי. "נסיעות לתל אביב וקייב זה לא דבר פשוט. מכבי היא אלופת ישראל והמאמן שלה, סלבישה יוקאנוביץ', מכיר את הכדורגל האנגלי היטב".

ב'דיילי מייל' הבריטי ניסו להעריך את יחסי הכוחות בבית ודירגו את היריבות של צ'לסי. בעוד שפורטו ודינמו קייב צוינו כ"יריבות לא קלות" וקיבלו "דרגת סיכון" של 3 מתוך 5, מכבי תל אביב קיבלה רק 1 מתוך 5. באתר העריכו כי פורטו תסיים שנייה, דינמו קייב שלישית ומכבי תל אביב אחרונה: "יש להם שני שחקנים בשם טל בן חיים. המבוגר יותר, ששיחק בצ'לסי בעבר, הוא טל בן חיים הראשון. השני הוא בכלל חלוץ. זה הדבר הכי מגניב במכבי תל אביב, אבל היא מסוכנת מדי".

באתר 90min דירגו את הכוכבים הגדולים של שלב מוקדמות ליגת האלופות והכתירו, איך לא, את ערן זהבי במקום הראשון, לפני שמות כמו ויין רוני, אלברו נגרדו ואפילו ממפיס דפאי שבלט לטובה. "זהבי מקווה שההעפלה לליגת האלופות היא לא ההישג היחיד שלו. אם הוא יכול לשחזר את היכולת מצמד המפגשים מול באזל, החלום של מכבי תל אביב עשוי להתגשם. התצוגות שלו היו רק טעימה מהיכולות והכישרון שלו. אולי פשוט כדאי שנראה לקבוצה שלו מכבי זהבי תל אביב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצטיין יותר מדפאי ורוני? זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully