וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם השוער בן ה-19 פרדראג ראיקוביץ'

28.8.2015 / 0:17

הסרבי, קפטן הכוכב האדום בלגרד, נחשב לאחד הצעירים המבטיחים באירופה ומחוזר על ידי המבורג ומועדון נוסף בגרמניה, אך הצהובים הגישו את ההצעה הגבוהה ביותר בסך שלושה מיליון יורו

צפו בביצועיו/יוטיוב

מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם שוער וקפטן הכוכב האדום בלגרד פרדראג ראיקוביץ' בן ה-19. השוער נחשב לאחד הטובים בעולם לגילו, והצהובים החליטו לעשות מאמצים לצרפו לסגל.

ראיקוביץ' הוא גם קפטן הנבחרת הצעירה של סרביה, עמה זכה במונדיאל עד גיל 20 בקיץ האחרון, ומועדונו הכוכב האדום מצוי בקשיים כלכליים וצריך למכור אותו כדי לכסות על הגירעון. במקביל, בכוכב האדום מנהלים משא ומתן עם המבורג ומועדון נוסף מגרמניה, אבל ההצעה של מכבי תל אביב בסך שלושה מיליון יורו היא הגבוהה ביותר. בשורות האלופה הישראלית מעריכים כי העסקה עשויה להיסגר עד יום ראשון. עדיין לא ברור על חשבון מי תצרף מכבי תל אביב את השוער. ההיגיון אומר שהוא יבוא על חשבון חואן פבלו, אך קשה לראות איך ג'ורדי קרויף' משחרר את חואן פבלו כמה ימים בלבד לפני סיום מועד ההעברות באירופה ובמיוחד כשהוא מונע ממנו להגשים את חלומו הגדול ביותר אשר בשבילו גם הגיע לישראל, והוא לשחק בליגת האלופות.

ייתכן, אם כי מדובר בהנחה שסיכוייה להתממש נמוכים, שראיקוביץ' ישחק עד חודש ינואר בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, מאחר שהוא עדיין יכול להירשם בקבוצה כחריג גיל, מכיוון שהוא עדיין לא בן 20. עם זאת, במצב כזה הוא לא יוכל להשתתף בליגת האלופות לנוער, שפתוחה רק עבור ילידי 1997 והלאה.

במכבי תל אביב סירבו להתייחס לידיעה. בסביבתו של חואן פבלו הדגישו כי הוא לא קיבל שום הודעה עד כה על כוונה לשחררו, וכי אין לו בעצמו שום כוונה לעזוב את מכבי תל אביב כעת.

פרדראג ראיקוביץ' שוער נבחרת סרביה הצעירה. GettyImages
אחד השוערים הצעירים הטובים באירופה. ראיקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully