וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "סקרמנטו הולכת בכיוון הנכון, רוצה להיות חלק ממשהו גדול"

הישראלי הראשון ב-NBA העניק ראיון בארה"ב ודיבר על ההחלטה להישאר בקינגס, היחסים המיוחדים עם קאזינס ("כמו אח עבורי"), הביקור בישראל ובלאט: "לא היו הוגנים איתו כל הזמן"

יוסי ציפקיס

עומרי כספי העניק ראיון נרחב לאתר CBSSPORT, בו דיבר בין על שלל נושאים. הנה חלק מהדברים:

על הבחירה לחתום מחדש בסקרמנטו: "אני אוהב את סקרמנטו. הרגשתי שהיה לי חיבור טוב מאוד עם המאמן בשנה שעברה. אני אוהב את הכיוון אליו הקבוצה הולכת, אנחנו בדרך הנכונה ויש פה קבוצה טובה. אני רוצה להיות חלק ממשהו שגדל ומתחרה על הפלייאוף. לא רציתי לעזוב. אני סומך על המועדון ועל המאמנים שלנו, ויש לנו את הסנטר הטוב בליגה. יש לנו אוהדים מאוד נאמנים שאוהבים את הקבוצה. הייתי בקבוצות אחרות, ולא הרגשתי חיבור כזה עם האוהדים".

על היחסים עם דמרכוס קאזינס: "נפגשנו לראשונה בעונה השנייה שלי והראשונה שלו. היה לנו חיבור טוב. הוא כמו משפחה - אפשר להגיד לו הכל. הוא בא כל הדרך מארצות הברית לישראל כדי לפגוש את המשפחה שלי. לראות אותו אוכל ארוחת ערב עם ההורים שלי ועם אחותי... יש לנו יחסים מיוחדים ואני אוהב אותו. הוא אח שלי".

על התמיכה מישראל: "אני מרגיש שהאהבה למשחק באירופה גדלה הרבה מאוד בשנים האחרונות, בפרט בישראל. במקום שידור אחד בשבוע, יש לנו ארבע או חמישה. אנקשים קמים כל לילה לראות משחקים, וזה אומר הרבה. אני לא חושב שהרבה אנשים בארצות הברית מבינים את זה, או את המצב שלי. לפעמים אני קם בלילה וחושב - זה לא ייאמן, כמות התמיכה והאהבה שאני מקבל".

עומרי כספי סקרמנטו קינגס. AP
אין כמו סקרמנטו מבחינתו. כספי/AP

על הביקור בישראל בקיץ: "זה היה מצוין, זו היתה חוויה מדהימה עבור השחקנים. עבורי, לבלות זמן עם החברים הכי טובים שלי בצד הזה של העולם היה גדול".

על השנים הקשות בקליבלנד: "היתה תקופה קשה. בשלב מסוים חשבתי שאולי עדיף שאחזור לאירופה, אבל באותו זמן רציתי להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. לא רציתי לוותר על החלום רק בגלל שהיתה לי עונה רעה, או בגלל המאמן".

על דיוויד בלאט: "לא היו הוגנים איתו כל הזמן. קשה לאמן את לברון ולהתחרות על אליפות, אבל אני חושב שהוא עשה עבודה מדהימה בהתאמות ובשינויים, ועל אף הפציעות שהיו להם הם היו שני משחקים מזכיה באליפות. הוא היה מאמן מצליח כל הקריירה שלו, ייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר ואני מעריץ שלו, כך שזה מאוד מרגש".

האתגר הגדול ביותר שהיה לו: "היו לי הרבה. לבוא מאירופה, לשחק במדינה אחרת בגיל 21, סגנון חיים אחר, שנים קשות בקליבלנד, אבל האתגרים נועדו כדי לחזק אותנו. תמיד הרגשתי שבזמנים הקשים והחשוכים ביותר, צריך לראות את האור בקצה המנהרה. אני שמח להשתפר ולהתאמן תחת אחד המאמנים הטובים בכל הזמנים".

על הרוקי של הקינגס ווילי קולי סטיין: "הפוטנציאל שלו בשמיים. הוא יכול לשמור על עמדות 2 עד 5 או 1 עד 4. הוא יכול לשמור על כל עמדה, וזה חשוב מאוד במשחק של היום. הוא מזכיר לי מאוד את טייסון צ'נדלר, רק יותר אתלטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
עשה עבודה גדולה. בלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully