וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל הביסה את אסטוניה 56:74

אחרי שישה הפסדים רצופים, ישראל סוף סוף ניצחה משחק אימון כשגברה על האסטונים בטורניר ההכנה שבקרואטיה. מקל (16), אליהו (14 ו-9 ריב') וכספי (13 ו-9 ריב') בלטו. ביום שישי: קרואטיה

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין. מריאן סוסיץ',
סוף סוף ניצחון. אדלשטיין/מריאן סוסיץ'

אחרי שישה הפסדים רצופים במשחקי האימון ליורובאסקט, נבחרת ישראל סוף סוף הצליחה לנצח, והערב (חמישי) היא הביסה את אסטוניה 56:74 במשחקה השני בטורניר ההכנה שבקרואטיה. שחקניו של ארז אדלשטיין שלטו לכל אורך המשחק, ולמרות שהאסטונים הצליחו לכפות משחק צמוד לכמה דקות ברבע השני, היתרון הישראלי לא עמד בסכנה, הנבחרת נראתה אגרסיבית ומתואמת יותר לעומת משחקים קודמים, והצליחה לא להסתבך מול יריבה נחותה ממנה, שתופיע אף היא ביורובאסקט. גל מקל הוביל את הנבחרת עם 16 נקודות, ליאור אליהו הוסיף 14 ועומרי כספי תרם 13. ביום שישי תערוך הנבחרת את משחק ההכנה האחרון שלה כשתתארח על ידי קרואטיה.

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו. AP
עשה את שלו בהתקפה. אליהו/AP

רבע 1

הנבחרת פתחה עם גל מקל, רביב לימונד, עומרי כספי, ליאור אליהו ודיאור פישר, והדקות הראשונות התאפיינו בקצב מהיר מצד שתי הנבחרות, שהובילו ליתרון 5:11 לזכות ישראל. האסטונים החטיאו מתחת לסל שוב ושוב וישראל ניצלה זאת כדי לצאת למתפרצות, שאחת מהן הסתיימה בהאלי-הופ של פישר. עומרי כספי היה המוציא לפועל העיקרי בנבחרת וקלע 8 נקודות ברבע הראשון., בסיומו הובילה ישראל 14:23.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל,עומרי כספי. קובי אליהו
המוציא לפועל של הנבחרת ברבע הראשון. כספי/קובי אליהו

רבע 2

אסטוניה פתחה את הרבע בריצת 0:6 ונצמדה לישראל, שלא קלעה סל שדה במשך חמש דקות. כריסטיאן קאנגור בלט בשורות היריבה, שגם קלעה היטב מחוץ לקשת, אך ישראל הצליחה לשמור על יתרון בזכות מהלכים אישיים של כספי. סל של מקל עם הבאזר קבע 29:35 לישראל במחצית.

כספי הוליך את קלעי הנבחרת אחרי שני רבעים עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, אליהו הוסיף 6. א האסטונים הוביל קאנגור עם 7.

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. מגד גוזני
סייע לבריחה ברבע השלישי. מקל/מגד גוזני

רבע 3

משחק קבוצתי של הנבחרת ויכולת התקפית טובה של מקל ואליהו סייעו לישראל לעלות ל-34:44 לאחר כארבע דקות. ההגנה של הנבחרת הייתה אגרסיבית, האסטונים המשיכו להחטיא ומקל ואוחיון העלו את ישראל ליתרון שיא של 38:56. האסטונים התקשו מול הלחץ הישראלי, והנבחרת הוליכה בתום 30 דקות בתוצאה 43:58.

רבע 4

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. הנבחרת שמרה אזורית במשך דקות ארוכות שלא נוצלו על ידי האסטונים לקליעה מרחוק, ובצד השני מקל המשיך לצלוף מחוץ לקשת, ויחד עם הגנה טובה של אוחיון ישראל הוליכה בבטחה עד לניצחון בתוצאה 56:74.

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: גל מקל 16 נקודות ו-4 אסיסטים, ליאור אליהו 14 ו-9 ריבאונדים, עומרי כספי 13 ו-9 ריבאונדים, רביב לימונד 8 ו-5 אסיסטים, דיאור פישר 6, אלישי כדיר (7 ריבאונדים), יוגב אוחיון ושון דאוסן 5 כל אחד, בר טימור 2.

הרבו לקלוע לאסטוניה: סים-סאנדר ונה 10 נקודות, גרגור ארבט 9, מרטין דורבק, סטן סוק וכריסטיאן קאנגור 7 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully