וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לודוביק אוברניאק חתם לשנתיים

אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, הקשר הפולני-צרפתי בן ה-30 חתם על החוזה: "הופתעתי מאוהדי מכבי חיפה, רוצה להודות על האהבה שהעניקו לי". רוני לוי: "הוא יכול לעזור לנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הקשר הפולני-צרפתי, לודוביק אוברניאק, חתם הערב (חמישי) באופן רשמי לשנתיים במכבי חיפה, אחרי שעבר מוקדם יותר את הבדיקות הרפואיות.

אוברניאק בן ה-30 אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מגלה את המועדון שלי צעד אחר צעד. התחלתי עם הבדיקות הרפואיות והכול בסדר. אני רוצה לומר שאני מאוד מופתע כי קיבלתי הרבה הודעות מאוהדי מכבי חיפה ואני רוצה להודות על האהבה שהעניקו לי. יש לי מוטיבציה גבוהה לעשות דברים יפים על הקבוצה החדשה שלי".

אוברניאק גדל במץ ושיחק במדיה חמש שנים, לפני שעבר לליל שם שיחק חמש שנים נוספות וכבש 19 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל ב-2011, כאשר בנוסף לשני שערי ליגה היה חתום על שער הניצחון בגמר הגביע לרשת פריס סן ז'רמן בדקה ה-89. בשנת 2012 הוא הוחתם בבורדו, שם כבש 14 שערים בשלוש עונות, לפני שנדד לבונדסליגה בינואר 2014 וחתם בורדר ברמן. אחרי שלא הצליח להשתלב בגרמניה, הוא הושאל כעבור שנה לריזספור הטורקית, בשורותיה שיחק 16 משחקים בחצי העונה האחרונה. ב-4 באפריל נאלץ לנטוש את המשחק מול פנרבחצ'ה והיה חשש לבעיות בלבו, אך לאחר שנבדק התברר כי הייתה זו תשישות בלבד. לאוברניאק 34 הופעות ו-6 כיבושים במדי הנבחרת הפולנית הנמצאת בראש בית 4 במוקדמות יורו 2016.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לודוביק אוברניאק. מכבי חיפה
עכשיו זה רשמי. לודוביק אוברניאק/מכבי חיפה

באימון הערב התייחס המאמן רוני לוי בעקיפין לסוגיית אלירן עטר ואמר: "אחרי תבוסה כזאת, לפעמים יש בעיות כאלה ואחרות. כמאמן תפקידי לדאוג שההתנהלות תהיה כפי שהיא צריכה להיות. בכדורגל יש שחקנים מובילים, אבל הקבוצה בסוף היא הכי חשובה. אני מבין שיש שחקנים יותר אטרקטיבים ויותר צריכים לתת תוצרת, אבל לכל אחד יש מחויבות קבוצתית. מי שלא רוצה להיות כאן, לא נחזיק אותו בכוח. היה שבוע קשה, עברנו משחק רע שלא אשכח".

על אוברניאק אמר: "הוא שחקן שיכול לעזור לנו בעמדה שאנחנו צריכים, קשר שמאלי יותר קדמי, עוד אחד שיכול לעזור לנו בפאזל הקבוצתי. אנחנו מודעים לעובדה שצריכים להתחזק ואנחנו עושים את כל המאמצים כבר תקופה ארוכה. אנחנו שמחים לצרף שחקן חדש".

באשר לסוגיית טאלב טואטחה: "יש למועדון תפיסה ואסטרטגיה וזה דברים שאנחנו נדון בהם בתוך המועדון. אם יהיה שחקן שמציעים עליו סכום כסף ויוחלט שיילך, אז השחקן יילך. ואם לא, השחקן יישאר עד שיוחלט אחרת".

בנושא אחר, למשחק מול הפועל כפר סבא נמכרו כל הכרטיסים במכירה מוקדמת, כך ש-1,650 אוהדי מכבי חיפה הבטיחו את מקומם באצטדיון לויטה בשבת.

(עדכון ראשון: 13:05)

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. קובי אליהו
הקבוצה מעל הכל. רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully