וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סיגרס חתם בגלבוע/גליל, רובינסון ברמת גן

26.8.2015 / 23:37

שחקן השנה לשעבר בליגה השנייה בצרפת, שאף שיחק בגמר הפלייאוף עם שטרסבורג, יחזק את הקבוצה של בית הלחמי. הפורוורד מקוז'לין יצטרף לקבוצה מזיסמן

אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
חיזוק משמעותי. אריאל בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין

הפועל גלבוע/גליל, היורדת הטרייה מליגת העל, ביצעה אמש (רביעי) החתמה מרשימה לקראת העונה הקרובה כשצירפה את הגארד-פורוורד ג'ייסון סיגרס ששיחק בשנים האחרונות בצרפת. סיגרס (30, 1.94) פרץ לתודעה אחרי עונה יוצאת מן הכלל ברואן בשנת 2012, שזיכתה אותו בתואר שחקן השנה בליגה הצרפתית השנייה, כשהוא קולע 18.5 נקודות למשחק. בעקבות ההצלחה הוא חתם בשטרסבורג מצמרת הליגה הראשונה, והגיע עמה לגמר הצרפתי, כשהוא קולע 10.5 נקודות למשחק.

גלבוע/גליל של אריאל בית הלחמי צפויה להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה הלאומית העונה, ולהאבק על העלייה. השחקן היחיד שממשיך לעונה נוספת הוא חואקין שוכמן, קפטן נבחרת העתודה ואליו הצטרפו אופיר הובר, ששיחק אשתקד בעירוני נהריה, גיא דותן, רביב פיטשון, אוראל לב ותמיר שמחוני.

קבוצה נוספת שהתחזקה היא עירוני רמת גן. הקבוצה, שתזכה העונה לדרבי מול הפועל רמת גן/גבעתיים שעלתה מליגה ארצית צפון, צירפה את הפורוורד ג'ף רובינסון ששיחק בעונה שעברה בקוז'לין מהליגה הראשונה בפולין. רמת גן החתימה עד כה את שון דניאל, שחוזר אחרי קדנציה נוספת בהפועל חולון, אור רון ואור לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully