וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה אמריקאית תובעת את דרק רוז וחבריו: "הם עשו בי אונס קבוצתי"

התובעת, שביקשה להישאר בעילום שם, טוענת כי היא יצאה במשך שנתיים עם השחקן ולאחר שסירבה לבקשות המיניות המשונות שלו, הוא ושניים חברים סיממו אותה וביצעו בה את זממם

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אישה שיצאה עם דרק רוז, כוכב שיקגו בולס, בין השנים 2011 ל-2013, הגישה נגדו תביעה בה היא טוענת כי הגארד וחבריו ביצעו בה אונס קבוצתי.

האישה, שביקשה להישאר בעילום שם, טענה בתביעה שלה כי במהלך הקשר בין השניים רוז ניסה לשכנע אותה לענג את עצמה בפניו, לאפשר לו לקיים יחסי מין עם חברותיה ולהשתתף במין קבוצתי עם זרים, דברים להם היא סירבה בכל תוקף.

באוגוסט 2013, כך לטענת התובעת, רוז ושניים מחבריו, ריאן אלן ורנדל המפטון (שהוא גם המנהל האישי של השחקן), הזמינו אותה לאחוזתו של רוז בבוורלי הילס ושם, הכניסו סם למשקה שלה וניסו לאנוס אותה. על פי הגרסה שלה, היא ברחה מהמקום בעזרת חברה שלה, אולם באותו ערב, הסם החל להשפיע והיא הייתה מטושטשת ובשלב זה, רוז ושני חבריו התפרצו לדירתה ושם ביצעו בה אונס קבוצתי.

הבחורה טוענת כי היא זוכרת רק "פלאשים" מהאירוע, אבל יודעת בדיוק מי היו התוקפים שלה. היא טוענת שחיכתה שנתיים עד שהגישה את התביעה בשל העובדה שחשה "אשמה ומבוישת" ולא ידעה איך משפחתה המסורתית תקבל את הדברים. הדיווח על התביעה פורסם באתר TMZ ובאתר Deadspin בין היתר.

דרק רוז, שיקגו בולס. AP
תביעה בעייתית. רוז/AP
  • עוד באותו נושא:
  • דרק רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully