וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: ירדן ג'רבי הפסידה בקרב על הארד

הג'ודוקא הישראלית הפסידה באיפון לאלופת העולם המכהנת קלריס אגבניינו ובהמשך גם למונקזיאה צדבסורן המונגולית. ג'רבי מסיימת את האליפות ללא מדליה לראשונה מזה שלוש שנים

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. GettyImages
אכזבה. ירדן ג'רבי/GettyImages

אליפות העולם בג'ודו הנערכת בימים אלו בקזחסטן הגיעה הבוקר (חמישי) ליומה הרביעי והג'ודוקא ירדן ג'רבי, הישראלית היחידה ביום התחרויות הרביעי, לא הצליחה לזכות במדליה, אחרי שתי מדליות רצופות בשנתיים האחרונות. ג'רבי הפסידה בחצי הגמר לאלופת העולם המכהנת מצרפת, קלריס אגבניינו ובהמשך, בקרב על הארד, נכנעה למונגולית מונקזיאה צדבסורן.

הקרב הראשון של ג'רבי, סגנית אלופת העולם מלפני שנה ואלופת העולם מלפני שנתיים, היה מול האנה מרטין האמריקאית. הטלה אחת הספיקה לישראלית כדי להשיג יוקו, שנתן לה ניצחון בקרב. גם בקרב השני הזדקקה הישראלית ליוקו אחד כדי לנצח, כשפגשה את אנה קאצ'ולה הפורטוגלית, בדרך לשלב רבע הגמר.

ברבע פגשה הג'ודוקא הבכירה של ישראל את אניקה ואן אמדן ההולנדית, וניצחה אותה לאחר שזו ספגה שני עונשים. בחצי הגמר פגשה ג'רבי את קלריס אגבניינו הצרפתייה, אלופת העולם המכהנת, שניצחה בגמר הקודם את הישראלית. הקרב היה שקול והלך ל"ניקוד זהב", שם הטילה הצרפתייה את יריבתה באיפון מצוין.

בקרב על הארד פגשה ג'רבי את מונקזיאה צדבסורן ממונגוליה וספגה ווזארי אחרי דקה וחצי של קרב. צדבסורן כמעט הצליחה גם לרתק, אך ג'רבי ברחה. בהמשך, המונגולית ספגה שלושה עונשים, אך ג'רבי לא הצליחה להפוך את התוצאה ונותרה ללא מדליה.

הג'ודוקא אליס שלזינגר, שעברה לייצג את בריטניה, הודחה בסיבוב השני כשהפסידה לגולנאר הייטאבבה הטורקמיניסטנית. שלזינגר אמרה: "חשוב לדעת להתמודד עם אכזבות. נתתי מעצמי 100 אחוז וצריך לקחת בחשבון שגם הפסדים הם חלק מההתמודדות. למרות שמצער להפסיד ולהיות בחוץ בשלב מוקדם של התחרות, עדיין מדובר בכבוד לכשעצמו לקחת חלק באליפות העולם. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שלי בנבחרת בריטניה ולמאמני האישי פאבל מוסין. אני ממשיכה במלוא העצמה בהכנות קדימה ועם העיניים לריו 2016".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully