וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט התנצל בפני שאקיל אוניל: "הייתי אידיוט בתור ילד"

שני הכוכבים שהובילו את לוס אנג'לס לייקרס לשלוש אליפויות רצופות והסתכסכו בגדול התיישבו לשיחה מרתקת בפודקאסט של שאק: "העובדה שהתווכחנו בתקשורת יצרה המון לחץ"

AP

שיתוף הפעולה בין קובי בריאנט לשאקיל אוניל יצר בתחילת המילניום את אחת הקבוצות הגדולות שראתה ה-NBA אי פעם, כאשר השניים כיכבו יחד על הפרקט והובילו את החבורה מעיר המלאכים לשלוש אליפויות רצופות ולעוד הופעה אחת בסדרת הגמר. אלא שמאחורי הקלעים, העניינים בין צמד הסופרסטארים הפכו ליותר ויותר גרועים, עד לפיצוץ הגדול בסיומו עזב שאק את הלייקרס.

במשך שנים ארוכות, קובי ושאקיל עקצו אחד את השני בכל הזדמנות והשתדלו להימנע ממפגשים, אבל כעת, כאשר הסנטר כבר תלה מזמן את הנעליים והגארד נמצא אף הוא בשלהי הקריירה ומנסה לסגור את התקופה האגדית שלו ב-NBA ברוח טובה, הגיע הזמן להשלים.

שאקיל אוניל קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס 2000. Tom Hauck, GettyImages
קובי ושאק בימים יפים/GettyImages, Tom Hauck

בריאנט הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) להתארח בפודקאסט של שאקיל אוניל ב-ESPN (The Big Podcast With Shaq). התכנית המלאה עצמה תשודר ברשת ביום שני, אולם כבר עכשיו הוציאו ב-ESPN את מיטב הציטוטים והם בהחלט נהדרים.

"ממש לא רציתי לעזוב את לוס אנג'לס בזמנו. הרבה דברים נאמרו בלהט הרגע", אמר אוניל, "אני נשבע שאני לא זוכר את הרוב אפילו, כי שיניתי את הדרך בה אני חושב. זכינו בשלוש אליפויות מתוך ארבע הופעות בגמר, אז על מה לעזאזל כולם מדברים? זה אפילו לא היה סיפור כזה גדול".

בריאנט אמר: "העניין הוא כזה. כשאתה אומר את הדברים באותו רגע, אתה באמת מתכוון אליהם ואז כשאתה מתבגר ומקבל יותר פרספקטיבה, אתה אומר לעצמך 'אלוהים ישמור'. הייתי אידיוט בתור ילד. הדבר הכי חשוב עבורי היה 'פשוט תסתום את הפה'. לא צריך ללכת לתקשורת עם כל דבר, שומרים את הבעיות בתוך הקבוצה. יש לכולם ויכוחים וחוסר הסכמה, אבל אני חושב שהעובדה שהתווכחנו דרך התקשורת זה משהו שהיינו צריכים להימנע ממנו. זה יצא המון לחץ עלינו ועל הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully