וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד: "החלטתי ללכת על בטוח"

27.8.2015 / 8:02

אחרי שחוזר על ידי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים וקבוצות אירופאיות נוספות, רכז נבחרת ישראל בחר באלופת סרביה, בשורותיה משחק גם סופוקליס שחורציאניטיס: "העדפתי קבוצה עם אופי על פני קבוצות עם תקציב גדול יותר"

צילום ועריכה: קובי אליהו
שחקן הכוכב האדום בלגרד, גל מקל. האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
סוף סוף מצא בית חדש. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד

רכז נבחרת ישראל, גל מקל, חתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד, בשורותיה משחק אקס נוסף של מכבי תל אביב, הסנטר היווני, סופוקליס שחורציאניטיס. הגארד, שחוזר על ידי קבוצות רבות במהלך הקיץ, כולל מכבי תל אביב והפועל ירושלים, בחר בסופו של דבר בקבוצה הסרבית שמשחקת ביורוליג, עימה ניהל מגעים במשך כשבועיים.

"אני שמח ומתרגש להצטרף לכוכב האדום", אמר מקל, שבחוזהו ישנה אופצית עזיבה ל-NBA. "מדובר במועדון עם אחד הקהלים הטובים באירופה, מועדון שמכוון גבוה ורוצה להתמודד על כל התארים. אני מחכה כבר לפגוש את האוהדים".

מקל התייחס להחלטתו: "זה היה קיץ ארוך עם הרבה אפשרויות והחלטות שצריך היה לקבל. מהצד שלי אני יכול להגיד שמהרגע שנגמרה העונה שעברה, רציתי, כיוונתי והתרכזתי באפשרות לחזור ל-NBA ולקבל חוזה מובטח. לאורך התקופה היו לי הצעות מצוינות שאני מאוד מעריך, הן מהארץ והן מאירופה, הצעות שלא יצאו לפועל בגלל הרצון שלי להיות סבלני ולחכות ל-NBA".

הגארד סיכם: "לי ולסוכן שלי היו הרבה שיחות עם קבוצות NBA ובסופו של יום היו לי שלוש הצעות לחתום על חוזה לא מובטח ולהגיע למחנה קדם העונה. אני אף פעם לא מפחד להמר על יכולת אבל בעקבות החוויה מהעונה שעברה שבה מצאתי את עצמי בלי קבוצה אחרי קדם עונה מצוין, החלטתי שאני רוצה ללכת על בטוח ולא להיות בחוסר ודאות. חיכיתי להצעה והסיטואציה הנכונה ומאוד שמחתי כשהיא הגיעה מהכיוון של הכוכב האדום. החיבור הזה מרגיש לי מצוין. הייתה לי אפשרות ללכת לקבוצות עם תקציב יותר גדול באירופה אבל בחרתי להגיע למועדון עם אופי, שאהיה בו חלק מאוד משמעותי. אני מאמין שעוד יהיו לי הזדמנויות לחזור ל-NBA אבל כל מה שאני רוצה כרגע זה לעשות עונה מצוינת ויציבה ברמה הכי גבוה של אירופה. אני שמח שאני מגיע לאליפות אירופה עם הנבחרת מרוכז ובראש שקט כי הנבחרת זה הדבר שחשוב לי יותר מהכל כרגע".

גארד נבחרת ישראל גל מקל. קובי אליהו
"אגיע לנבחרת בראש שקט". גל מקל/קובי אליהו

מקל (בן 27, 1.91 מטר), המתכונן בימים אלה עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה, שיחק בעונה שעברה בניז'ני נובגורוד הרוסית לאחר שחזר מה-NBA. הוא רשם אשתקד ממוצעים של 8.5 נקודות, 3.2 אסיסטי ו-2.4 ריבאונדים למשחק. במהלך הקיץ הנוכחי, גם הפועל ירושלים וגם מכבי תל אביב הוזכו כמעוניינות לקלוט אותו, אולם אם להאמין לדיווחים, שהוכחשו על ידי סביבתו של השחקן יש לציין, הרי שהוא צפוי להמשיך את דרכו באירופה גם העונה.

לראשונה מאז הקמת הליגה הסרבית העצמאית, הכוכב האדום זכתה בעונה שעברה באליפות אחרי 0:3 על פרטיזן בלגרד, היריבה העירונית השנואה ואלופת שמונה השנים הקודמות. הקבוצה השלימה למעשה טרבל בעונה החולפת, לאחר שהניפה גם את הגביע הסרבי וזכתה בליגה האדריאטית עם 1:3 בסדרת הגמר מול צדביטה הקרואטית. בסגל הקבוצה נמצא גם סופוקליס שחורציאניטיס, שהצטרף אליה לאחרונה.

שחקן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס, מול שחקן הפועל אילת, אדריאן יוטר. ברני ארדוב
ישחקו יחדיו בסרביה. סופוקליס שחורציאניטיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully