וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל הפסידה לבוסניה 80:79

נבחרת ישראל כבר הוליכה ב-14 הפרש על בוסניה, אך קפאה ורשמה הפסד שישי רצוף בהכנה. שבוע וחצי לפני היורובאסקט, לאדלשטיין יש המון בעיות. מקל אכזב במאני טיים, אליהו בלט עם 16

פורוורד נבחרת ישראל עומרי כספי (שמאל). מריאן סוסיץ',
השופטים שרקו לעבירה שלו, ובוסניה ניצחה את ישראל בשנייה האחרונה. כספי/מריאן סוסיץ'

נבחרת ישראל ממשיכה לאכזב במשחקי ההכנה ליורובאסקט. אחרי שהובילו במשך שלושה רבעים, שחקניו של ארז אדלשטיין שמטו יתרון של 14 נקודות מול בוסניה, קפאו במאני טיים, והפסידו בשנייה האחרונה 80:79, אחרי שהשופטים שרקו לעבירה של עומרי כספי על אלכס רנפרו וזה קלע אחת משתיים מהקו כדי להעניק לבוסנים ניצחון. היה זה הפסדה השישי ברציפות של נבחרת ישראל במסגרת משחקי ההכנה, והפסד ראשון בטורניר ההכנה שהיא מקיימת בקרואטיה. ב-5 בספטמבר תשחק ישראל נגד רוסיה בפתיחת היורובאסקט, ועד אז יש לארז אדלשטיין ושחקניו הרבה עבודה.

ליאור אליהו הוליך את קלעי הנבחרת עם 16 נקודות, עומרי כספי סיים עם 14 ו-5 ריבאונדים וגל מקל תרם 12 נקודות. יניב גרין, שסיים עם 4 נקודות, הגיע ל-1,500 נקודות במדי הנבחרת והוא השישי בהיסטוריה לעשות זאת. רביב לימונד חגג את יום הולדתו ה-31 עם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים.

הנבחרת תפגוש במסגרת טורניר ההכנה גם את אסטוניה (חמישי) ואת המארחת קרואטיה (בשישי). הנבחרת תשוב ארצה כבר ביום שבת, ומיום ראשון הבא ועד רביעי השחקנים ימשיכו להתאמן לקראת היציאה לאליפות אירופה ביום חמישי בבוקר.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין. מריאן סוסיץ',
עדיין מחפש ניצחון. אדלשטיין/מריאן סוסיץ'

רבע 1

החמישייה של ישראל כללה את גל מקל, רביב לימונד, עומרי כספי, ליאור אליהו ודיאור פישר. הנבחרת פתחה טוב, ושלשה של רביב לימונד קבעה 4:9 אחרי פחות משתי דקות משחק. דקות טובות של מרקו סוטאלו ונדים בוזה העניקו לבוסניה ריצת 10:17 אך ישראל הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון והובילה בתום הרבע הראשון 21:23.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל שון דאוסן. מריאן סוסיץ',
שון דאוסן מול הבוסנים/מריאן סוסיץ'

רבע 2

ישראל פתחה טוב את הרבע השני, רוברט רות'ברט הפתיע עם שלשה, ועוד שלשה של אוחיון העלתה אותה ל-26:33. בהמשך ארבע נקודות רצופות של יניב גרין וסלים של שון דאוסן וגל מקל שמרו על היתרון הישראלי, והנבחרת הובילה במחצית 36:45.

את קלעי הנבחרת בשני הרבעים הראשונים הובילו עומרי כספי ודיאור פישר עם 6 נקודות כל אחד, כשהנבחרת קלעה ב-56 אחוז מהשדה לעומת 40 אחוז של הבוסנים. מירוסלב טודיץ' ונדים בוזה הוליכו את בוסניה עם 7 נקודות כל אחד.

סנטר נבחרת ישראל בכדורסל רוברט רות'ברט. מריאן סוסיץ',
הפתיע עם שלשה. רות'ברט/מריאן סוסיץ'

רבע 3

ארבע נקודות רצופות של אליהו סייעו לנבחרת לברוח בתחילת הרבע השלישי וישראל הוליכה 39:51 כשתי דקות לתוך הרבע. הבוסנים התקשו מול ההגנה הישראלית, אליהו וכספי המשיכו לקלוע אבל אלמדין קילקנוביץ', מילאן מילוסביץ' וטודיץ' הובילו ריצת 3:11 של בוסניה, והעניקו לה יתרון 62:63 אחרי 30 דקות משחק.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין. מריאן סוסיץ',
כדיר עולה לסל הבוסני/מריאן סוסיץ'

רבע 4

הרבע האחרון היה הפכפך והיתרון החליף צד. אליהו המשיך לבלוט בהתקפה, אך ההגנה הישראלית התקשתה לעצור את אנדראה סטיפנוביץ' בצבע. בדקות הסיום ההתקפה של ישראל קפאה, החטאות של מקל, לימונד ואליהו אפשרו לבוסנים לשמור על יתרון. ארבע שניות לסיום, בפיגור 79:76 יבזורי נעצר בעבירה כשניסה לזרוק לשלוש, קלע את שלוש זריקות העונשין בקור רוח והשווה ל-79:79. הארכה? לא. שנייה לסיום השופטים שרקו לעבירה של כספי על אלכס רנפרו, זה קלע אחת מהעונשין, החטיא את השנייה ובוסניה ניצחה בסיום 79:80.

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת ישראל: ליאור אליהו 16, עומרי כספי 14 ו-5 ריבאונדים, גל מקל 12 ו-4 אסיסטים, יוגב אוחיון 7, דיאור פישר 6 ו-7 ריבאונדים, רביב לימונד 6, יניב גרין 4, שון דאוסן 4, דגן יבזורי 3, רוברט רות'בארט 3.

בלטו בנבחרת בוסניה: אלמדין קיקנוביץ' 14, מירוסלב טודיץ' 13, אנדריאה סטיפנוביץ' 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully