וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות ארה"ב: ויינטרוב ופאר הודחו בסיבוב הראשון

הישראלי הפסיד לגיירמה סלזאר מברזיל 3:6, 6:4, 6:3. פאר הפסידה לתמירה פשצ'ק (260 בעולם) 6:2, 6:3 ולא תהיה באף גרנד סלאם לראשונה מאז 2004. גלושקו תפגוש את אוסטפנקו

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
ממשיכה לאכזב. שחר פאר/ברני ארדוב

אחרי שיוליה גלושקו העפילה לסיבוב השני של מוקדמות אליפות ארצות הברית, שחר פאר הודחה הערב (רביעי) בסיבוב המוקדמות הראשון הטורניר ולא תיקח חלק באף גרנד סלאם ב-2015 לראשונה מאז 2004. פאר, המדורגת כיום במקום ה-134 בעולם, נכנעה ללא תנאי בשתי מערכות לתמירה פשצ'ק האוסטרית המדורגת 260 בעולם 6:2 ו-6:3.

פאר הצליחה לפתוח את המערכה הראשונה עם שבירה, אבל פאצ'ק החזירה עם שלוש שבירות רצופות ועלתה ל-1:5, בדרך לניצחון קל במערכה תוך 29 דקות בלבד. במערכה השנייה שחר פאר נשברה כבר במשחקון ההגשה הראשון שלה והאוסטרית ניצלה זאת כדי לנצח את המערכה השנייה ואת המשחק כולו שארך קצת יותר משעה. מחר תפגוש יוליה גלושקו בסיבוב השני את ילנה אוסטפנקו הלטבית (11 במוקדמות, 114 בעולם) ותנסה להשתחל לטורניר היוקרתי.

גם אמיר ויינטרוב מחוץ למוקדמות אחרי הפסד בסיבוב המוקדמות הראשון בשלוש מערכות לברזילאי גיירמה סלזאר (168 בעולם) 3:6, 6:4, 6:3. הישראלי ניצח את המערכה הראשונה תוך 32 דקות, אבל נחלש בהמשך והפסיד תוך קצת פחות משעתיים. הברזילאי השיג ארבעה אייסים מול שלושה של הישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully