וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה קאלה: "מכבי תל אביב בליגת האלופות? זו פשוט בדיחה"

"באזל נכנעה לרעש של בלומפילד", "לא היו לה תשובות לכוכב הגדול של היריבה", "היא נראתה מיואשת וחסרת תשוקה". בשוויץ התעוררו לבוקר שחור, אבל החמיאו לערן זהבי: "הכוכב של מכבי, עוצר נשימה". בצ'כיה שיבחו: "זהביניו". צפו במשדר מאולפן וואלה! NEWS

קובי אליהו

אוהדי הכדורגל בשוויץ התעוררו לבוקר שחור. פ.צ באזל, האלופה בשש העונות האחרונות, סיימה אתמול (שלישי) את משחק הגומלין מול מכבי תל אביב ב-1:1 בבלומפילד, וסיימה את דרכה בליגת האלופות, המפעל אליו הגיעה ארבע פעמים בחמש השנים האחרונות.

שחקני באזל התקשו מאוד להסתיר את האכזבה לאחר ההדחה. "מכבי תל אביב בליגת האלופות? זו פשוט בדיחה", אמר דוידה קאלה. "היא בעטה לשער אולי ארבע פעמים בשני המשחקים, וכבשה שלושה שערים. ערן זהבי? עבורו זה היה חג המולד, חג הפסחא ויום ההולדת".

אחד האתרים הגדולים במדינה, "בליק", העניק ציונים לשחקנים על ההופעה בבלומפילד. השחקן המצטיין של הקבוצה על פי השוויצרים היה השוער תומאש ואצליק, שקיבל 4. את הציונים הנמוכים ביותר קיבלו הבלם וולטר סמואל, שהיה אשם בשער של ערן זהבי, והמגן השמאלי, בהראנג ספארי, שגם כן לא הרשים. שאר שחקני ההרכב, כולל בריל אמבולו, קיבלו את הציון 3.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"חג מולד, פסחא ויום הולדת". חתן השמחה, ערן זהבי/ברני ארדוב

"אכזבה גדולה בתל אביב", נכתב בכותרת הראשית של "באזל זייטונג" המקומי. "מעתה תיאלץ להתרגל הקבוצה למציאות אחרת, כשתשחק בליגה האירופית". "באזל נכנעה לרעש של בלומפילד", כתבו ב-"Nzz". "היא לא מצאה תשובות לכוכב הכשרוני של מכבי תל אביב. זה כואב, הקבוצה נראתה מיואשת וחסרת תשוקה".

"חלום ליגת האלופות נגוז - הטעות הראשונה של אורס פישר", הוסיפו ב"בליק". "מחלום לסיוט - באזל הייתה קרובה להשיג את המטרה, אך נכשלה ברגע האמת". "האכזבה עצומה מהסיבה שהיריבה הישראלית לא ברמה גבוהה", הכריזו ב-"Srf". "באזל הימרה על עתידה בצ'מפיונס", ציינו ב-"Le Temps". "איזו תחרות תהיה לקבוצה עכשיו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מבקיע מול באזל. קובי אליהו
"סמואל, שימיו היפים מאחוריו, נותר מאוחר, ועד שהוא הגיב, זה כבר היה מאוחר". זהבי כובש/קובי אליהו

מנגד, לא מעט כלי תקשורת בעולם החמיאו לערן זהבי. גם באיטליה לא נותרו אדישים לתצוגה של מלך השערים הצהוב בצמד המשחקים. "אקס פאלרמו משגע את אירופה", כתבו בארץ המגף. "המטאור ששיחק בעבר בפאלרמו הפך לכובש המצטיין באירופה", הוסיפו "בטוטו מרקאטו". "זהבי הוא הגיבור של מכבי תל אביב, אחרי שכבש כמות בלתי נתפסת של שערים". "הכוכב של מכבי תל אביב הדיח לבדו את פ.צ באזל מליגת האלופות", הוסיפו בשוויץ.

ב"טריביון ג'נבה" נכתב כי "ערן זהבי האיום עוצר נשימה... וולטר סמואל האיטי עלה לבאזל 22 מיליון יורו, ערן זהבי ממש חתך לו את הרגליים". גם באתר "isport" הצ'כי, שזוכרים היטב את ההפסד של פלזן המקומית למכבי וזהבי, החמיאו למספר 7 בצהוב: "רק היסוס קטן ומרווח קטן הספיקו לזהביניו... מיטרוביץ' שלח כדור מדוד על המילימטר, וסמואל, שימיו היפים מאחוריו, נותר מאוחר, ועד שהוא הגיב, זה כבר היה מאוחר".

"זהבי החזיר את מכבי תל אביב לליגת האלופות אחרי 11 שנים", כתבו באתר הבוסני "B92". "למרות שלא מדובר בחלוץ, יש לו כבר שבעה שערים בליגת האלופות. גם סלבישה יוקאנוביץ' יהיה בשלב הבתים הודות לכך".

ב"ל'אקיפ" הצרפתי נכתב ש"זו הסנסציה הגדולה של הערב, כשבאזל, שעלתה לחצי גמר הליגה האירופית ב-2013, הודחה, על אף שלא הפסידה, אחרי ששחקן פאלרמו לשעבר ערן זהבי גבר על וולטר סמואל והחזיר את מכבי לראשונה לצ'מפיונס אחרי 11 שנה".

באתר הרשמי של אופ"א נכתב כי "בניגוד לשער של באזל, שיטת האיום של מכבי על השער הייתה די ברורה. זהבי כבש שש פעמים בארבעה משחקים במסגרת התחרות עד עתה, אז כשניקולה מיטרוביץ' העביר לו מסירה מעבר להגנה, הייתה לזה רק אפשרות אחת: קפטן מכבי הכניע את ואצ'ליק ליד הקורה הקרובה".

טל בן חיים משפריץ מים על קרויף/ברני ארדוב

מכבי תל אביב בליגת האלופות, כל הסיפורים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully