וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרי: "סאשה קאון מאוד יעזור לקליבלנד, הוא לא יפחד מדבר"

האיש שבחר עבור הקאבס את הסנטר הרוסי בדראפט 2008 סיפר על תהליך ההבשלה האיטי של קאון, שמצטרף ל-NBA בגיל 30: "היינו סבלניים. הוא כמו ספוג, הוא סופג כל מה שהמאמנים אומרים לו"

AP

צפו בדאנק המדהד של סאשה קאון בפיינל פור של העונה שעברה

דיוויד בלאט אימן בהצלחה את סאשה קאון בנבחרת רוסיה למשך מספר שנים, אולם בתקשורת האמריקאית העניקו את הקרדיט לצירופו של הסנטר לקאבלירס דווקא לג'נרל מנג'ר בשנים 2005 עד 2010, דני פרי. פרי, שעזב בקיץ 2010, בחר את קאון בסיבוב השני של דראפט 2008, אף שלא היה מעוניין באותם רגעים להביאו לארצות הברית.

"בחרנו אותו כדי להחזיק בו", אמר פרי. "כשבחרתי איתו חשבתי שצריך להיות סבלני. ידעתי שהוא עדיין לא מוכן, אבל גם ידעתי שהוא קשוח, חכם ודרוך להצלחה. זה לקח זמן, הוא פרח מאוחר". קאון אכן פרח מאוחר, כשבילה את שבע השנים האחרונות בצסק"א ורשם אשתקד את הממוצעים הטובים בקריירה - 9.9 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק ביורוליג. כעת, בגיל 30, הוא עושה את הצעד הגדול בקריירה.

"הוא מאוד יעזור לקאבס", סיפר הג'נרל מנג'ר שהועזב מאטלנטה בקיץ שעבר. "הוא כמו ספוג, הוא סופג כל דבר שהמאמנים אומרים לו. הדבר הטוב ביותר שהוא יכול היה לעשות זה ללכת לשחק בצסק"א מוסקבה. זו הפסגה של אירופה. הוא שיחק עבור שניים מהמאמנים הטובים באירופה - אטורה מסינה ובלאט. הוא לא יפחד מדבר ב-NBA. הוא שומר מעולה, והוא עושה את החברים שלו טובים יותר בגלל הריבאונדים וההגנה שלו. אני מאוד אוהב את הסגנון שלו".

שחקן צסק"א מוסקבה סאשה קאון. AP
תהליך הבשלה איטי. קאון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully