וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארצות הברית: הלייקרס רוצים להחזיר את מטה וורלד פיס

ב'יאהו' מפרסמים כי הפורוורד הסורר עשוי לבצע קאמבק ל-LA אחרי עונה וחצי מחוץ לליגה. ההורנטס האריכו את חוזהו של קיד גילכריסט, קרי: "לא מעניין אותי לבדוק את השטח כשחקן חופשי"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם מטה וורלד פיס יעשה קאמבק ל-NBA? על פי דיווח של הכתב הבכיר של רשת 'יאהו' אדריאן ווז'נרובסקי, הפורוורד עשוי לחזור לליגה הטובה בעולם בגיל 35, ולשוב לקדנציה נוספת במדי הלייקרס. וורלד פיס, שהחל את העונה שעברה בסין וסיים אותה בקאנטו האיטלקית, רוצה לחזור לעונת פרישה בארצות הברית, והלייקרס, במדיה שיחק בין 2009 ל-2013, אז עוד כרון ארטסט, נראים כמי שמעוניינים להעניק לו צ'אנס נוסף.

ווז'נרובסקי מדווח כי בלייקרס עלו מחלוקות בנוגע להחתמה אפשרית של הפורוורד, שנודע לאורך השנים כטיפוס לא קל, אך קובי בריאנט, לו בהחלט יש מילה, דווקא מצדד בצירופו. האפשרות הועלתה רק בימים האחרונים, אחרי שוורלד פיס, שמתאמן עם שחקני הלייקרס בלוס אנג'לס כדי לשמור על כושר, הפגין יכולת טובה באימונים. הלייקרס, שרוצים לייצר עומק בעמדת הסמול פורוורד, זוכרים לוורלד פיס את התרומה הגדולה שלו לאליפות ב-2010.

ב-13 משחקים בקאנטו בעונה שעברה וורלד פיס העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-1.5 חטיפות, אך האיטלקים היו אלה שהחליטו שלא לממש את האופציה להאריך את חוזהו. נסיונו האחרון ב-NBA, עם הניקס בעונת 2013/14, נגמר בטעם מר עם שחרור באמצע העונה, במהלכה העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות ב-13 דקות לערב.

מטה וורלד פיס, (משמאל) לוס אנג'לס לייקרס, לצד קובי בריאנט. AP
קובי מצדד במהלך. וורלד פיס עם חבר/AP

* שארלוט האריכה את חוזהו של מייקל קיד גילכריסט בארבע עונות נוספות תמורת 52 מיליון דולר. כך על פי שלל מקורות בארצות הברית. הפורוורד המצוין, שעשה קפיצת מדרגה בהתקפה בעונה שעברה והעמיד ממוצעים של 10.8 נקודות ו-7.6 ריבאונדים. חשיבותו הרבה להורנטס התבטאה במאזן 27:28 במשחקים בהם נטל חלק ו-21:6 במשחקים בהם נפצע.

* חוזהו של סטפן קרי בגולדן סטייט עתיד לפוג ב-2017, אך ל-MVP אין שום כוונה לעזוב את אוקלנד. בראיון שהעניק לספורטינג ניוז' אמש סיפר קרי כי "כמו שזה נראה כרגע, להיות שחקן חופשי לא ממש מושך אותי, כי אני אוהב מאוד את המקום שאני נמצא בו. הביי ארנה זה הבית שלי ושל משפחתי".

למרות העונה המופלאה שלו, חוזהו של קרי, במסגרתו ירוויח 11.3 מיליון דולר בעונה הקרובה, הוא רק החמישי בגובהו בגולדן סטייט. על פי הערכות, אם ייצא לשוק ב-2017 הוא יוכל לקבל חוזה מקסימום של חמש עונות עם שכר שנתי של כ-30 מיליון דולר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
אין מחשבות על עזיבה. קרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully