וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "לא נעים להיות עם מאבטחים, אבל בסדר, שיקללו"

שוער הפועל תל אביב פגש לראשונה את קבוצתו לשעבר, בית"ר ירושלים, ב-0:0 בין הקבוצות: "נבנה פה דבר חדש, טוב ויפה". מנדיונדיו: "שמח ממה שעשינו". דראפיץ': "השתפרנו, אך כנראה שלא הגיע לנו לנצח". קליימן: "עוד נתחבר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחד המשחקים הכי מסקרנים של המחזור הראשון בליגת העל, המשחק שהפגיש את בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, היה רחוק מלענות על הציפיות. השתיים נפרדו ב-0:0 חלש בטדי, ויקוו לרשום ניצחון ראשון העונה במחזור הבא.

"אני חושב שהשתפרנו", אמר סלובודאן דראפיץ'. "שיחקנו הרבה יותר טוב, לחצנו את היריבה בחצי המגרש שלה והגענו להרבה מצבים. אם אתה לא כובש, אז כנראה לא מגיע לך לנצח. אני מקווה שבמשחקים הבאים נכבוש וננצח. התמודדתי עם הדברים שעברו בקיץ, אבל זה עבר. שחקנים הלכו והייתה לנו בעיה אחרי שרלרואה. אנחנו רוצים עוד להתחזק בכמה עמדות, אבל כל הכבוד לחבר'ה, שיחקנו טוב במחצית השנייה".

דראפיץ' הוסיף: "אנחנו שואפים להגיע לפלייאוף העליון. בית"ר ירושלים תמיד שואפת להיות בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי. יש לנו שחקן פצוע שצריך לחזור ויש לנו בלם זר שלא שיחק והוא עדיין לא בכושר משחק. עוד חלוץ אחד ונהיה טובים יותר".

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן, אמר: "זה היה משחק עם המון אמוציות והתרגשות, משחק ראשון של הליגה. יצא 0:0? בסדר. ממשיכים הלאה. הגיעו הרבה שחקנים חדשים, עוד נתחבר. היו ניצוצות היום ויכולנו לשים את הגול בסוף. כמו הרוש, גם אני קיבלתי לא מעט קללות היום וזה הפך לחלק מהכדורגל. החוכמה היא להתעלם ולהמשיך קדימה".

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו. ברני ארדוב
"היה משחק קשה". ססאר מנדיונדו/ברני ארדוב

מנגד, אמר ססאר מנדיונדו בקצרה: "היו לנו הזדמנויות לנצח. היה משחק קשה ואני שמח כי הקבוצה עבדה חזק מאוד מהרגע הראשון ועד לאחרון וזה מה שהפועל תל אביב צריכה לעשות".

שוער הפועל תל אביב ואקס בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, שזכה לאבטחה לפני המשחק ובסיומו, אמר: "לא נעים להיות עם המאבטחים, אבל הכול עבר בשלום. כל עוד זה בגדר קללות זה בסדר. שיחקתי פה הרבה זמן ועברתי לקבוצה שהם לא כל כך אוהבים. בסדר, שיקללו. לא קיבלתי גול וזה חשוב ובמשחק כזה שבית"ר ירושלים שלטה כמעט לכל אורך המשחק, חשוב לא להפסיד. נבנה פה דבר חדש, טוב ויפה וזה לוקח זמן. זה לא משהו שתוך חודש יכול להיראות טוב, אבל זה משתפר ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully