וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עפולה ניצחה 0:2 את מכבי יבנה

הקבוצה מהצפון ניצחה בזכות שערים של גיא דיין ויובל שוואט ופתחה את העונה החדשה בצורה מוצלחת. הפועל רמת גן ניצחה 2:3 את עירוני רמת השרון במשחק דרמטי, ג'ונס, דיאמנט וראש כבשו. הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 את הפועל ירושלים

גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ניצחון חוץ במשחק הפתיחה. גיא דיין/ברני ארדוב

המחזור הראשון בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל עפולה גברה 0:2 בחוץ על מכבי יבנה, בעוד הפועל רמת גן עשתה מהפך וניצחה 2:3 ברמת השרון. הפועל פתח תקוה מארחת את הפועל ירושלים.

מכבי יבנה - הפועל עפולה 2:0

האורחת השאפתנית, שקיבלה תיאבון אחרי המקום הרביעי וחצי גמר הגביע בעונה שעברה, בנתה קבוצה שיכולה להשיג עלייה היסטורית וגם פתחה את העונה ברגל ימין. אחרי מחצית ראשונה חלשה, גיא דיין העיר את המשחק בדקה ה-49 עם טיל מ-30 מטרים לפינה של ניל אברבנל והעלה את הפועל עפולה ליתרון. מאיר כהן בן ה-43 מנע מיבנה את השוויון ובדקה ה-67 הגיע השער השני. דיין הרים קרן מצד ימין והמחליף יובל שוואט כבש משני מטרים. יבנה איבדה בדקה ה-86 את ניבאלדו שהורחק באדום ישיר, אבל לפחות יכולה להתנחם בכך שזה היה משחקה האחרון בנס ציונה, ובמחזור השלישי היא תוכל לחנוך סוף כל סוף את האצטדיון הביתי המשופץ.

עירוני ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 3:2

משחק משובח ומלא דרמה ברמת השרון, שם האורדונים השיגו שלוש נקודות. רובי דבורה כבש למארחת (15), אבל בריאן ז'ונס איזן (26). יוסי שבחון החזיר את היתרון עם פנדל (45), אבל לירון דיאמנט כבש פנדל משלו (50) וישראל ראש הכריע (80).

הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 0:2

היורדת מליגת העל פתחה את מסע החזרה שלה אל הליגה הבכירה בצורה מוצלחת ועם ניצחון חלק במושבה על היריבה מהבירה. גל מאיו כבש עבור המלאבסים כבר אחרי עשר דקות של כדורגל ובן אז'ובל הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully