וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן דניס: "אנסה להביא מהווינריות שלי כדי שנגיע לפלייאוף"

24.8.2015 / 11:22

הגארד החדש של בני הרצליה נחת בישראל ביחד עם דרו קרופורד: "פה כדי לעבוד קשה ולתת הכל לקבוצה ולעיר". ג'יימס סינגלטון קיבל אישור להגיע לישראל בעוד כשבועיים

סטיבן דניס ודרו קרופורד שחקני בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
מתרגשים להיות בארץ. מימין: דניס וקרופורד/אתר רשמי, בני הרצליה

בני הרצליה, אחת הקבוצות המעניינות שנבנו הקיץ, כבר מתאמנת מספר ימים עם סגל ישראלי, והיום (שני) הצטרפו שני זרים ראשונים שנחתו בארץ אתמול - סטיבן דניס ודרו קרופורד.

השניים הגיעו לארץ במצב רוח מצוין, ובקבוצה מקווים כי ייקלטו בצורה הטובה ביותר. "כיף להיות בישראל. אני שמח להיות במקום יפהפה ומצפה לעונה מוצלחת", אמר קרופורד, בנו של שופט ה-NBA דני קרופורד, "אני מתרגש להביא את הכישרון שלי לקבוצה – אני פה כדי לעבוד קשה ולתת הכל לקבוצה ולעיר".

דניס, ששיחק בשנה האחרונה בליגה האוסטרלית, הוסיף: "אני מתרגש להגיע לכאן, זאת ליגה חזקה ואני מצפה לתחילת העונה. אני אנסה להביא מהווינריות שלי כדי שננצח כמה שיותר משחקים ונגיע לפלייאוף. אנחנו נילחם על הפרקט ונעשה הכל כדי לנצח כל משחק".

היום ינחת בארץ הפורוורד ג'מאר סמואלס, ומחר יגיע המתאזרח דני רובין, ששיחק בעונה שעברה בגליל עליון. בשלב הזה תתאמן הקבוצה ללא שחקני הפנים שלה, כשהמאדי נדייה הסנגלי יגיע לישראל ביום שלישי הבא, וג'יימס סינגלטון ינחת בארץ רק ב-10 לספטמבר, בתיאום מראש מול אנשי הרצליה.

הסגל הישראלי של מיקי גורקה העונה כולל, לצד רובין, את מורן רוט שהגיע ממכבי חיפה, כארם משעור, תום מעיין ואבירם זליקוביץ' שיפתח את עונתו השלישית בשרון. הרצליה תפתח את משחקי האימון שלה כבר ביום חמישי הבא במשחק נגד הפועל חולון, וב-9 בספטמבר תפגוש את עירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully