וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מפנים אצבע מאשימה כלפי בניטס: "ההתקפה שלו אימפוטנטית"

במדריד כבר קוטלים את המאמן, שמאז מינויו ריאל לא כבשה בחמישה מתוך תשעה משחקים. המאמן מתגונן: "חוסר מזל", וראן: "חסרה נחישות". וגם: התמונה המסתורית של רונאלדו באינסטגרם

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד רשמה אמש (ראשון) פתיחה די מתסכלת לעונת 2015/16. הבלאנקוס סיימו ב-0:0 בחוץ מול ספורטינג חיחון וכבר ראו את ברצלונה מתרחקת מרחק של שתי נקודות מהם, לאחר שהטרבליסטית ניצחה 0:1 בחוץ את אתלטיק בילבאו בזכות שער של לואיס סוארס.

רפא בניטס, שרשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית כמאמן ריאל מדריד, ניסה לשאוב עידוד בסיום למרות התצוגה המאכזבת, שכללה שמונה בעיטות למסגרת ו-25 בעיטות לשער. בסך הכל, כולל משחקי הכנה, ריאל של בניטס לא כבשה בחמישה מתוך תשעה משחקים. "במחצית הראשונה נתנו לחיחון הזדמנויות, אבל במחצית השנייה היינו יכולים לנצח. היינו קצת חסרי מזל והמסירה האחרונה הייתה לא מספיק טובה כדי להשאיר שחקן לבד מול השוער. בעטנו הרבה בעיטות לשער, אבל לא היינו מספיק מדויקים. הקבוצה הראתה אופי ואישיות במחצית השנייה ולכן אני אופטימי מאוד. זה בסך הכול המשחק הראשון, אני אקח את המחצית השנייה כנקודה חיובית מהמשחק. עכשיו, נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהסתגל טוב יותר".

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ההתקפה לא עובדת. בניטס/רויטרס

בלם ריאל סרחיו ראמוס הוסיף: "אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולהתחיל לצבור ניצחונות. יש לנו מטרות לפנינו". קפטן הבלאנקוס נשאל לגבי האפשרות שיצורף חלוץ נוסף בחלון ההעברות ואמר: "אני לא האיש לקבל החלטות כאלה, אנחנו מי שאנחנו וצריכים לקחת את הדברים קדימה". על המשחק אמר סרחיו ראמוס: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, הקבוצה איבדה את השליטה בכדור, אבל כשהשתלטנו על המשחק, יצרנו כמה מצבים כדי לכבוש ולא הצלחנו לעשות את זה. אנחנו צריכים להמשיך להיראות כמו שנראינו במחצית השנייה ולא בראשונה".

רפאל וראן, מהבולטים בשורות ריאל אמש, הוסיף: "זו לא הדרך הכי טובה לפתוח את העונה. הייתה חסרה לנו נחישות. במחצית הראשונה שיחקנו איטי מדי מכדי לפגוע בחיחון. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר".

בכלי התקשורת לא חסו על ריאל ורפא בניטס. "עוד 0:0 משמים", קראה הכותרת הראשית ב'מארקה'. "ריאל מדריד שוב נלחמה ברחבה ולא מצאה תשובה לאימפוטנציה של שחקני ההתקפה". גם ב'אס' הפנו אצבע מאשימה לבניטס וכתבו: "רפא עדיין עם אפס נקודות ואפס שערים".

כריסטיאנו רונאלדו, שהרבה להחמיץ, לא הסכים לדבר עם כלי התקשורת בסיום אך העלה לרשת תמונה מעט משונה, שמיד העלתה תהיות בתקשורת, תחת הכיתוב: "האהבה שלכם מחזקת אותי, אבל השנאה שלכם הופכת אותי לבלתי ניתן לעצירה".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד פתחה עם 0:0 מאכזב מול ספורטינג חיחון

לכתבה המלאה

התמונה המסתורית של כריסטיאנו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully