וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הרבה אנשים מאוכזבים, הם אוהבים לראות אותנו מפסידים"

מנג'ר צ'לסי נשמע זועם למרות ה-2:3 על ווסט ברומיץ', בו הורחק טרי: "היה כדור עומק, החלוץ רץ ופתאום השופט מחליט לתת כרטיס אדום". פלגריני על ה-0:2 של סיטי: "אני שבע רצון, שיחקנו מצוין"

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי (שמאל) עם סרחיו אגוארו. GettyImages
מבסוט. פלגריני/GettyImages

יממה לפני קרב הענקיות בין ארסנל לליברפול, שינעל את המחזור השלישי בפרמיירליג, רשמו היום (ראשון) צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ניצחונות. סגנית האלופה עשתה את זה עם 0:2 בחוץ מול אברטון, כשאלכסנדר קולארוב וסמיר נאסרי כובשים את השערים. לסיטיזנס זה היה הניצחון השלישי בשלושה משחקים מאז פתיחת העונה והם גם עם מאזן שערים של 0:8.

אלכסנדר קולארוב שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"אנחנו הכי טובים בליגה, אבל צריכים להוכיח את זה". קולארוב/רויטרס

"יש לנו קצב שונה עם ראחים סטרלינג", אמר לאחר המשחק מנג'ר סיטי מנואל פלגריני, "זו דרך אחרת לשחק. חשוב מאוד שיהיו דברים שונים ואפשרויות שונות במהלך המשחק. חשוב מאוד שיהיה לנו סגל טוב מפני שאנחנו משחקים כל כך הרבה משחקים במהלך העונה. בסך הכול אני שבע רצון כי שיחקנו מול קבוצה קשה. אני חושב שהיינו מלאי ביטחון ויציבים מאוד לאורך כל המשחק, הקשינו על אברטון ליצור מצבים. הייתה לנו הופעה מקצוענית מאוד. אנחנו קבוצה עקבית מאוד".

שוער סיטי ג'ו הארט הוסיף: "אנחנו קבוצה רעבה. העונה שעברה כבר מאחורינו, עשינו טעויות ולא נחזור עליהן. כמובן שאנחנו שמחים מאוד שאנחנו עם רצף של תשעה ניצחונות, אבל חלק מהמשחקים בתום העונה שעברה היו כבר בגארבג' טיים. מה שחשוב הוא שהתחלנו טוב את העונה הנוכחית".

אלכסנדר קולארוב, שכבש את השער הראשון, אמר: "אני צריך לשחק בצורה קבועה כדי להראות מה אני יכול לעשות. אנחנו בכושר מצוין ומראים את זה, אבל ניצחנו רק בשלושה משחקים. אנחנו חייבים להתרכז בכל משחק. אני חושב שיש לנו את הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אבל אנחנו צריכים להראות את זה".

מנג'ר המפסידה רוברטו מרטינס הוסיף: "קצת קשה לדעת מה לקחת מהמשחק הזה כי היו לנו רגעים טובים מאוד. אם היינו משיגים את השער הראשון, זה היה משנה את המשחק. בסך הכול הרגשתי שלא היה לנו את המזל שהיינו צריכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
מוריניו מבסוט/GettyImages

צ'לסי, כאמור, ניצחה 2:3 את ווסט ברומיץ' בחוץ. פדרו, שרשם את הופעת הבכורה שלו שלושה ימים אחרי שחתם בקבוצה, היה מצוין, כבש ובישל לדייגו קוסטה. ססאר אספיליקואטה השלים עם השער השלישי.

ז'וזה מוריניו נשאל בסיום על האדום שספג ג'ון טרי ואמר: "אני מעדיף לא לחוות את דעתי ולשמור על שקט לגבי השיפוט. הרבה אנשים מאוכזבים מהתוצאה שהשגנו היום, הם אוהבים לראות את צ'לסי מפסידה". הפורטוגלי סירב להטיל אשמה על טרי וטען שצ'לסי לא תתלונן נגד השופט מארק קלאטנברג. "אני חושב שאנחנו צריכים, אבל זה בזבוז זמן", אמר מוריניו, "אני לא מאשים את טרי, זה כדור שהגיע לתוך מרווח שנוצר מאחורי ההגנה. ההגנה לוחצת גבוה, החלוץ עושה תנועה ואז מר קלאטנברג מחליט שזה כרטיס אדום".

מוריניו התייחס גם למשחק עצמו ואמר: "אני כל כך שמח שהשחקנים קיבלו את מה שמגיע להם. אבל אם אנחנו שמחים מתחילת העונה שלנו, אנחנו יכולים ללכת הביתה. ההופעה לא הייתה טובה באופן דרמטי או רעה, אבל כמובן שארבע הנקודות שהשגנו בשלושה משחקים הן לא מספיק. יש תחושה שאנחנו נאבקים נגד הרבה, אבל היום הצלחנו לנצח".

מוריניו התייחס גם לרכש הטרי שלו פדרו ואמר: "פדרו שיחק מצוין. אנחנו יודעים שהוא שחקן טוב, יותר מטוב. יש הרבה שחקנים ברמה עולמית גבוהה מאוד שמגיעים לפרמיירליג ולוקח להם זמן להתאקלם. זה נראה כאילו פדרו איתנו כבר הרבה זמן כי הוא היה טוב מתחילת המשחק והיה חשוב לנו. עובד קשה? זה פדרו. הייתי באותה הליגה איתו במשך שלוש שנים ואני מכיר אותו טוב מאוד. בגלל זה הוא זכה בכל כך הרבה גביעים במשך שנים ומשחק באחת הקבוצות הטובות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully