וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי תל אביב: נוסא איגייבור בספק לגומלין מול פ.צ באזל

23.8.2015 / 14:55

הקשר הניגרי, שנפצע ב-2:2 בשוויץ, לא הצליח לקיים אימון מלא והוא בספק להתמודדות בשלישי. הצוות הרפואי ינסה להכשירו. אפשרות לטרייד: אלירן עטר למכבי תל אביב, עדן בן בסט למכבי חיפה

one

חשש במכבי תל אביב שהקשר הניגרי, נוסא איגייבור, לא יהיה כשיר למשחק הגומלין ביום שלישי מול פ.צ. באזל. הבוקר (ראשון) קיוו במכבי תל אביב לראות שיפור במצבו של הקשר, שנפצע במהלך המשחק מול השוויצרים ויצא, אבל הוא ערך אימון קל בצידי המגרש וכשניסה להגביר קצב לקראת סיום התקשה מאוד וויתר. איגייבור סובל מפציעה באזור הברך וגם בבאזל שיחק עם חבישה מיוחדת עד שהוחלף. המאמן סלבישה יוקאנוביץ תופס ממנו כאחד הבודדים בקבוצה שעולה ביכולת הפיזית שלו על שחקני באזל ולכן הוא מאוד רוצה אותו כשיר ליום שלישי בערב. הצוות הרפואי של מכבי ינסה להכשיר את איגייבור ואם הוא לא יוכל לשחק יפתח במקומו ניקולה מיטרוביץ'.

בניגוד לחמשת המשחקים הקודמים באירופה הקיץ, הפעם צפוי הבעלים מיטש גולדהאר להגיע לישראל ולצפות בקבוצתו. במהלך השהייה בארץ תעלה לדיון שאלת אלירן עטר ממנו רוצים במכבי חיפה להיפטר. על הפרק טרייד בין המועדונים כשעדן בן בסט עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. במכבי תל אביב העריכו שאין לכך סיכויים גדולים כיוון שבעבר לא התעניינו גולדהאר וקרויף בהחזרת עטר.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יחזור ללבוש צהוב? אלירן עטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully