וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ דגן: "יש לנו את האיכות והביטחון כדי לנצח בבלומפילד"

באזל מתכוננת ליציאה לישראל לקראת הגומלין מול מכבי תל אביב, ושואבת עידוד מהניצחון 1:3 על לוגאנו. הבלם: "זה היה חשוב מאוד עבור הביטחון שלנו, היה לא קל להתאושש". דלגאדו צפוי להיות כשיר

צילום: ניב אהרונסון

באזל ערכה אמש (שבת) משחק ליגה אחרון לפני הגומלין בפלייאוף ליגת האלופות מול מכבי תל אביב בבלומפילד, ושמרה על מאזן מושלם עם ניצחון 1:3 על לוגאנו. רק ארבעה משחקני ההרכב שפתח ב-2:2 מול מכבי תל אביב ביום רביעי פתחו הפעם, כשדוידה קאלה הבקיע צמד (11 ו-48) ומוחמד אלנני (42) מחקו פיגור מוקדם והרגיעו מעט את אורס פישר לקראת הגומלין בבלומפילד ביום שלישי.

השוויצרים צפויים להמריא עוד הערב לישראל, במטרה להכשיר עד כמה שניתן את מתיאס דלגאדו, שכבש במפגש הראשון, נפצע ולא נכלל בסגל אמש. פרט לארגנטינאי, שצפוי להיות כשיר, באזל תחסר את מארק יאנקו וזדרבקו קוזמאנוביץ', שגם כן פצועים. הקפטן פיליפ דגן היה אופטימי מזריקת העידוד שחבריו קיבלו, ואמר אחרי המשחק: "היה לא קל להגיע למשחק הזה מרוכזים אחרי מה שקרה ביום רביעי, אבל ראו את האיכות של הסגל שלנו. כולם הקריבו מעצמם, זה היה חשוב מאוד עבור הביטחון שלנו. יש לנו את האיכות והביטחון כדי להעפיל לליגת האלופות ולנצח בבלומפילד".

גם בתקשורת המקומית הפגינו ביטחון לקראת היציאה של באזל לישראל. "המשחק מול לוגאנו היה כמעט חסר חשיבות אמיתית. האינטרס המרכזי של אורס פישר במשחק הזה היה לאחד כוחות ולצבור ביטחון", נכתב ב'באזל צייטונג'.

שחקן מכבי תל אביב, רמי מרבאל, מול שחקן פ.צ באזל, פיליפ דגן. רויטרס
זריקת עידוד. דגן במפגש הקודם מול מכבי תל אביב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully