וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל סיהוקס: ביבשה, באוויר ובים

אמיר ציפורי

26.8.2015 / 7:25

פרויקט פתיחת עונת ה-NFL יוצא לדרך: אל התקפת הריצה המסחררת עם ראסל ווילסון ומרשואן לינץ' צירפה סגנית האלופה מטרת על באוויר בדמות ג'ימי גרהאם. אם העניינים בהגנה יסתדרו, הנצים יכולים לחלום על חגיגות זכייה בסופרבול 50 במפרץ סן פרנסיסקו

מרשואן לינץ' סיאטל סיהוקס. Rob Carr, GettyImages
הפעם כדאי שתיתנו לו את הכדור על הגול ליין. לינץ'/GettyImages, Rob Carr

מאזן בעונה שעברה: 4:12, הפסד בסופרבול לפטריוטס

מאמן: פיט קארול (עונה שישית)

עזבו: ביירון מקסוול (קורנרבק), ג'יימס קרפנטר (גארד), מקס אונגר (סנטר), מלקולם סמית' (ליינבקר)

הצטרפו: ג'ימי גרהאם (טייט אנד), וויל בלקמון (קורנרבק), קארי וויליאמס (קורנרבק)

בחירות דראפט משמעותיות: פרנק קלארק (קיצוני הגנתי), טיילר לוקט (תופס), טרי פול (גארד)

ג'ימי גרהאם ניו אורלינס סיינטס. AP
יצטרכו להוציא ממנו את המיטב. גרהאם/AP

בתחילת העונה שעברה תהינו האם סיאטל תצליח לעמוד במשא הציפיות לאחר הזכייה בסופרבול. לא רק שהיא עמדה בהן, אלא שהיא הגיעה מרחק מהלך בודד משחזור האליפות והעונה הזו נפתחת עם שאלה אחרת לגמרי: מי יכול לעצור את הסיהוקס?

ראסל ווילסון ומרשואן לינץ' חתומים על חוזים רב שנתיים חדשים ופנויים להתעסק רק בפוטבול. ג'ימי גרהאם, הטייט אנד הנפלא ומטרת הגול ליין מספר אחת בליגה, הצטרף בטרייד. הרעב עוד שם, מחוזק בתחושה שבשנה שעברה האליפות הייתה צריכה להיות שלהם ויחד עם העובדה שהרוב המוחלט של הפותחים חוזר לעונה נוספת, הביטחון בשמיים.

בהתקפה, ווילסון ולינץ' מרכיבים יחד את משחק הקרקע הטוב בליגה. אומנם שתי חמישיות מקו ההתקפה המשובח ייחסר, בעיקר הסנטר אונגר, שנשלח לסיינטס עבור גרהאם ואובדנו יורגש במיוחד. אבל שחקן כמו גרהאם יכול לשנות משחק במהירות רבה ולווילסון סוף סוף יש מטרת על באוויר.

ההגנה הובילה את הליגה שנה שנייה ברציפות ושיחקה נהדר בפלייאוף, אלא שמתאם ההגנה המוערך דן קווין עזב לטובת משרת מאמן ראשי באטלנטה. האובדן של הקורנרבק מקסוול (חתם באיגלס), שהשלים את הקורנרבק הטוב בליגה ריצ'רד שרמן, אולי לא נורא כל כך, אבל בעמדת הסייפטי המצב לוט בערפל. ארל תומאס אמור לחזור מהפציעה שלו היישר למחזור הפתיחה (התאמן השבוע לראשונה) ואילו קאם צ'נסלור נמצא בהולד אאוט כבר שלושה שבועות ומסרב להתייצב לאימונים עד שחוזהו לא ישודרג. שניהם שחקנים קריטיים למערך ההגנתי האחורי של הסיהוקס.

תחזית: הבית יהיה של הסיהוקס גם השנה. אם העניינים בהגנה יסתדרו כמו שצריך, כדאי לאוהדים של הסיהוקס להזמין כבר עכשיו כרטיסים לסנטה קלרה, המארחת של סופרבול 50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully