וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "כיף לנצח במשחק הראשון. אנחנו מודעים לחסרונות שלנו"

23.8.2015 / 8:12

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר ה-0:1 על הפועל עכו, סוויסה, פיניירו ודורה זכו למחמאות. הבלם: "אם נביא נחישות ומחויבות למשחקים תהיה הצלחה. כך מנצחים משחקים". המשא ומתן מול פלושקיי ואבידור נמשך

one

בהפועל חיפה יצאו מרוצים מאוד מה-0:1 על הפועל עכו אמש (שבת) ובעיקר מהנחישות והמנטליות החזקה של השחקנים. בקבוצה הרעיפו מחמאות על תומר סוויסה, ברונו פיניירו ויוסי דורה שנראו מצוין וכן לניב אנטמן שלא עמד בפני מבחנים קשים אך ממשיך להפגין ביטחון גדול. "אנחנו עוד נשלם שכר לימוד במשחקים מסוימים", אמר גורם במועדון, "אבל ניב הוא שוער טוב וזה מצוין שאנחנו מריצים אותו".

במצב הנוכחי שני זרים בלבד פותחים בהרכב של הקבוצה שכן מהראן לאלה מועדף על ז'רקו קוראץ' ואנטמן על פז'מיסל קובארז', כשבקבוצה לא פוסלים אפשרות שהשוער ישוחרר בינואר כדי לפנות מקום לזר אם אכן יהיה צורך בכך. בכל מקרה, בהפועל חיפה רוצים לצרף קשר אמצע נוסף כשבשלב זה זלוט פלושקיי ההונגרי הוא המועמד המוביל כשהמשא ומתן מולו נמשך כמו גם המשא ומתן עם יובל אבידור.

"ההתחלה היא טובה וכיף לנצח במשחק הראשון", אמר אושרי רואש. "שמנו דגש על המחזורים הראשונים ואנחנו צריכים להמשיך במגמה הזו. לא נכון לחלק את משחק ההגנה וההתקפה אבל כקבוצה הפועל חיפה נראתה נחושה וזו המטרה. אנחנו מודעים לחסרונות שלנו וברגע שנביא נחישות ומחויבות תהיה הצלחה. כך מנצחים משחקים".

רואש, שנחשב למסורתי, דיבר גם על נושא המשחקים בשבת שעלה על הפרק לאחרונה: "כאיש משפחה אני לא מתבייש להגיד שאני כן רוצה לחוות את השבת כמו כל אזרח ישראלי עם המשפחה שלי. יש עניין רגיש בטח עכשיו אבל בצורה מכובדת אני בטוח שיגיעו לאיזה הסדר שכל אזרח ישראלי יוכל ליהנות מספורט כאוהד וכשחקן ואנחנו נברך על המהלך".

שחקן הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס, חוגג עם החברים. אדריאן הרבשטיין
עשה את ההבדל. טאדאס קיאנסקאס חוגג את שער הניצחון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully