וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוויץ מאשימים את מאמן הכושר של באזל, פישר: "האחריות היא עלי"

באזל לא רגועה לפני הגומלין: מתיאס דלגאדו סובל מפגיעה בצלעות ולא ישותף במשחק הליגה מול לוגאנו (18:45), בשוויץ מחפשים את האשמים במכת הפציעות: "געגועים לסוזה". סמואל יפתח בבלומפילד?

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: קובי אליהו

לא שקט בבאזל לקראת הגומלין בפלייאוף ליגת האלופות מול מכבי תל אביב ביום שלישי. הערב (שבת, 18:45) יתמודדו השוויצרים מול לוגאנו בליגה, ונראה שמכת הפציעות שפקדה אותם בשבועות האחרונים מחוללת סערות. לא פחות מחמישה שחקנים בבאזל - מארק יאנקו, ז'אן-פול בואטיוס, בהראנג ספארי, זדרבקו קוזמאנוביץ' ופיליפ דגן - סובלים מפציעות שונות, ואליהם התווסף אמש (שישי) הפליימייקר מתיאס דלגאדו, שנפגע במהלך ה-2:2 עם מכבי תל אביב בשוויץ והוחלף בדקה ה-67.

הארגנטינאי, שכבש את השער הראשון של באזל ביום רביעי שעבר, צפוי לקבל מנוחה במפגש עם לוגאנו כדי להיות כשיר לגומלין בבלומפילד, אליו על פי התחזיות הוא יהיה כשיר. למרות זאת, בתקשורת השוויצרית תוהים מדוע כל כך הרבה שחקנים של באזל סובלים מפציעות בשלב כה מוקדם של העונה, ומפנים אצבע מאשימה כלפי מאמן הכושר של הקבוצה, שחקן העבר מרקו ווקר. "מה קורה בבאזל? יכול להיות שמרקו ווקר אחראי לפארסה הזו? הייתה לשחקנים חופשה ארוכה. מתחילת העונה הם שיחקו מעט מאוד משחקים. אבל העובדות הן כאלה: פאולו סוזה והצוות שהוא הביא איתו אולי היו חולי שליטה, ואולי זה היה מעצבן, אבל לא היו פציעות בתדירות כזאת. ווקר חזר אחרי עונת אחת מחוץ לתפקיד, והצרות חזרו יחד איתו. זה לא מקרי", נכתב במאמר דעה ב'בליק'.

מתיאס דלגאדו, באזל. GettyImages
פצוע, אך צפוי לשחק בתל אביב. דלגאדו/GettyImages

מאמן באזל אורס פישר הגיב לטענות וגיבה את ווקר: "העבודה הפיזית וחלוקת העומסים באימונים היא שלי ושל מאמן הכושר במשותף, אבל אני קובע בלעדית מי ישחק. האחריות על כל הפציעות האלה מוטלת עלי בסופו של דבר. אנחנו לוקחים ברצינות את המצב הבריאותי של השחקנים, אף אחד לא מחפף בעניין הזה".

ב'באזל צייטונג' כבר עוסקים בגומלין בבלומפילד בשלישי, ובמאמר דעה נוסף המליצו למאמן לבצע שינוי חשוב. "כדי להעפיל לשלב הבא אורס פישר חייב לשקול ברצינות לפתוח עם וולטר סמואל במקום דניאל הו. יש לו ניסיון, המסירה שלו מדוית יותר ובגילו המופלג בטוח שהוא לא יתרגש מהלחץ הגדול שהאוהדים בבלומפילד יפעילו על שחקני באזל", נכתב שם. על פי דיווחים בשוויץ, פישר אכן שוקל לפתוח עם הארגנטינאי הוותיק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן באזל, וולטר סמואל. רויטרס
האיש שירגיע את באזל? וולטר סמואל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully