וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: דג'וקוביץ' נקם בואוורינקה, והעפיל לחצי הגמר

המדורג ראשון בעולם הוכיח שההפסד בגמר הרולאן גארוס ליריבו השוויצרי כבר מאחוריו, וניצח אותו תוך כשעה עם 4:6, 1:6 נהדר. גם סרינה וויליאמס בחצי הגמר אחרי שכמעט הסתבכה מול איבנוביץ'

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
בדרך הנכונה. דג'וקוביץ'/GettyImages

עשרה ימים לפני שאליפות ארצות הברית הפתוחה יוצאת לדרך, ונובאק דג'וקוביץ' ממשיך לאותת על כך שהוא יגיע מוכן. המדורג ראשון בעולם העפיל הערב (שישי) לשלב חצי גמר טורניר סינסינטי (פרסים בסך 3.826 מיליון דולר) אחרי ניצחון על סטן ואוורינקה השוויצרי 4:6, 1:6.

היה זה המפגש ה-21 בין שני הטניסאים, ואם בפעם האחרונה יצא השוויצרי כשידו על העליונה בגמר הרולאן גארוס, הרי שהפעם נולה לא ממש נתן סיכוי ליריבו, ובכך העלה את המאזן שלו מול היריב המצוין ל-4:18. הקרב עצמו נמשך שעה ושלוש דקות, המערכה הראשונה הייתה צמודה, אך במערכה השנייה הסיפור היה גמור מוקדם מאוד.

המערכה הראשונה הייתה נטולת שבירות עד למשחקון התשיעי, אז נולה שבר בעוד ואוורינקה הצליח להשיג רק נקודה אחת במשחקון הזה. נולה עלה ל-4:5 ומשם המשיך ל-4:6. במערכה השנייה נולה תקף כבר מההתחלה, השיג את השבירה ומיד לאחר מכן הוסיף עוד אחת בדרכו ל-0:4. ואוורינקה עצר את הסחף והשיג משחקון אחד, אבל עד הסוף הסרבי השיג שבירה נוספת וסגר 1:6 מעולה מבחינתו.

בחצי הגמר יחכה לנולה אלכסנדר דולגופולוב המפתיע, שהעפיל לטורניר דרך המוקדמות, אבל היום הוא השאיר אבק למדורג שישי בטורניר, תומאס ברדיך עם 4:6, 2:6. האוקראיני שמדורג 66 בעולם, שעד הערב לא ניצח מעולם את יריבו הצ'כי (ארבעה ניצחונות), עשה את המוטל עליו תוך שעה ורבע. ומה בחצי הגמר השני? אנדי מארי פוגש את רישאר גאסקה, כשהמנצח יתמודד במשחק בין רוג'ר פדרר לפליסיאנו לופס.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
גילתה הרבה אופי. סרינה וויליאמס/GettyImages

אצל הנשים, סרינה וויליאמס העפילה לחצי הגמר אחרי מותחן בלתי רגיל מול אנה איבנוביץ'. שתי הטניסאיות נפגשו בעבר תשע פעמים, כשהסרבית הצליחה לעקוץ את המדורגת ראשונה בעולם רק פעם אחת. הערב היא הייתה קרובה לעשות זאת שוב, אבל סרינה התעלתה ברגעי האמת והשלימה את הניצחון אחרי שעה ו-50 דקות של משחק.

המערכה הראשונה הייתה רווית שבירות, ובארבעת המשחקונים הראשונים, שלושה מהם הסתיימו עם שבירות כשאיבנוביץ' צעדה ב-1:3. בהמשך היא השיגה שבירה נוספת, אך נשברה בחזרה, ולמרות זאת היא השלימה 3:6 מרשים. המערכה השנייה הייתה דומה, כשהפעם סרינה השיגה שבירה מוקדמת ועלתה ל-0:2. איבנוביץ' השיגה שתי שבירות נהדרות ועלתה ל-3:4, אבל אז סרינה החזירה בשבירה משלה ל-4:4 והמשיכה ל-4:6 נהדר. במערכה השנייה פערי הרמות בלטו, ולמרות שסרינה איבדה את ההגשות במשחקון הראשון, היא השיגה שלוש שבירות בהמשך והשלימה 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully