וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים מגיעים: שחקני הפועל תל אביב גאדג' ואוונס נחתו בארץ

21.8.2015 / 18:37

האמריקאים החדשים של עודד קטש נחתו בנתב"ג, ג'ון וויליאמסון שחתם הבוקר יצטרף בהמשך. באטל, ששיתף פעולה בעבר עם דזמונד סטיט: "מקווה להצעיד את הפועל להישגים"

וולי ג'אדג'. AP
"שמעתי דברים טובים על המועדון". ג'אדג'/AP

גל הנחיתות של השחקנים הזרים בליגת העל בכדורסל החל בסוף השבוע האחרון, ויתגבר בימים הקרובים, כשהיום (שישי) נחתו שני שחקני הפועל תל אביב בעונה הבאה, וולי ג'אדג' וטיילור באטל.

השניים התקבלו על ידי נציגי הקבוצה וכמה עשרות אוהדים. בהמשך סוף השבוע ינחת בארץ גם הפורוורד כריס אוונס, כשג'ון וויליאמסון שחתם הבוקר בקבוצה יצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר.

ג'אדג', שנחת בשעות הבוקר, אמר עם נחיתתו: "אני שמח להגיע לישראל, שמעתי דברים טובים על המועדון ועל האוהדים. אני מצפה לפגוש אותם כבר במשחקי האימון".

באטל ששיחק בעבר עם דמונטז סטיט, ואף שיתף פעולה בשנתיים האחרונות עם הסנטר החדש של מכבי קרית גת ג'ייסון לאב במונס, אמר: "עברתי במספר קבוצות ברחבי אירופה, ואני מקווה שאצעיד את הפועל להישגים".

בקבוצה ינסו להגיע בימים הקרובים להסדר עם הפורוורד יהונתן שולדבראנד שקיבל הודעה על כך שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה. הצדדים קבעו בורר חיצוני שיחליט מהו הסכום שהאדומים צריכים לשלם לשחקן כפיצוי על השחרור. מכבי אשדוד ועירוני נהריה, שנמצאות במגעים עם שולדבראנד, מחכות להתפתחות בנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully