וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הגארד החדש קני בלינג'ר שבר את פיקת הברך ושוחרר

21.8.2015 / 17:06

הרכש האמריקאי (23, 1.85) שהגיע מקבוצת הבת של הירוקים במיאמי וחתם לשלוש שנים, ייעדר לפחות חצי שנה מפעילות, ובקבוצה החליטו לוותר עליו. ג'ף רוזן: "ציפינו לראות אותו תורם למכבי חיפה העונה"

קני בלינג'ר, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
יחזור למיאמי מה-ABA. בלינג'ר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) כי שחררה את הגארד האמריקאי קני בלינג'ר, שחתם בתחילת הקיץ במועדון לשלוש עונות, לאחר ששבר את פיקת הברך הימנית. בעקבות הפציעה ייאלץ הגארד האמריקאי להעדר תקופה של לפחות חצי שנה מהפרקט, ובמועדון החליט לפנות מקום לשחקן זר נוסף.

"זו פציעה מצערת לקני וציפינו לראות אותו מגיע ותורם למכבי חיפה העונה", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "אנחנו בטוחים שקני יעבור שיקום ויעשה הכול כדי לחזור חזק יותר. נעריך את מצבו הרפואי בעוד שישה חודשים והמטרה שלנו היא להכשיר אותו לקראת עונת ה-ABA של המיאמי מידנייטס".

בלינג'ר (23, 1.85) שיחק את שתי העונות הראשונות שלו במכללות, במדי פטרסבורג קולג' בפלורידה, בין השנים 2010-2012. בשנה השנייה שלו הוא העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות ו-4 ריבאונדים. לאחר מכן עבר לאמסטרונג סטייט מדיויז'ן 2 ובעונתו האחרונה רשם 8.9 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-24.4 דקות משחק בממוצע. העונה הופיע ב-26 משחקים במדי המידנייטס, קבוצת הבת של חיפה, בליגות ה-ABA וה-FBA, כאשר הוא קולע 12.2 נקודות, מוריד 3.2 ריבאונדים, מוסר 2.0 אסיסטים וחוטף 1.2 כדורים ב-26.4 דקות משחק בממוצע לערב.

כעת מונה הסגל הזר של מכבי חיפה שלושה זרים בלבד - גרגורי וארגס, שחקן נבחרת ונצואלה, שחתם העונה, ו-וויל גרייבס ורנה רוז'ו שממשיכים עונה שנייה. במועדון היו מעוניינים לשחק העונה עם חמישה זרים, ואחרי הפציעה של בלינג'ר לא ברור לאיזה כיוון יפנו. הסגל הישראלי של רמי הדר כולל את אלכס צ'וברביץ' וחנן קולמן שממשיכים עונה נוספת, עוז בלייזר שהצטרף מבני הרצליה והמתאזרחים ג'ון דיברלתומיאו, שהגיע מהליגה השנייה בספרד, וג'רמייה קרייסברג שבא מליגת המכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully