וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט: "תהיה עונה מצוינת כי כולם בהפועל תל אביב מאוחדים"

הפועל תל אביב ערכה ערב חגיגי לקראת פתיחת העונה, הקשר הוסיף: "מה שיש לנו פה לא קיים בשום מועדון אחר". סיראז' נאסר אמור לחתום לשנתיים בשבוע הבא ובכך יסתיים מסע הרכש הארוך

one

רגע לפני פתיחת העונה בהפועל תל אביב עדיין טורחים על השלמת הסגל. בקבוצה מאמינים שהקשר סיראז' נאסר יחתום על חוזה לשנתיים בשבוע הבא, ובכך ככל הנראה יסתיים מסע הרכש רחב היריעה. האדומים שינו את פניהם כמעט לחלוטין במהלך החודשים האחרונים ובסגל נותרו חמישה שחקנים בלבד מהעונה שעברה: רמזי ספורי, מוחמד אבו אל היג'א, שגיב יחזקאל, דודו ביטון ובן רייכרט.

אמש ערכו אנשי המועדון והשחקנים ערב חגיגי לרגל פתיחת העונה. הרבה מאוד פרצופים חדשים הגיעו למסעדת המיתוס בתל אביב, ביניהם הבעלים אמיר כבירי, הצוות המקצועי, אנשי המנהלה, השחקנים, יו"ר עמותת האוהדים הנבחר, אסף וולף, והספונסרים הראשיים של המועדון.

המסר הראשי שהושמע היה שהפועל תל אביב פותחת עונה עם הרבה ביטחון ואנרגיות חיוביות – כשמהשחקנים - כמו מכל בעל תפקיד במערכת, מצופה לתת מעצמו את הכול ללא פשרות בכל רגע, על המגרש ומחוצה לו.

בן רייכרט ביקש לברך את הנוכחים בשם השחקנים ואמר: "הגעתי להפועל תל אביב אחרי תקופה לא קלה. נלחמתי כדי להיות פה והמועדון נלחם עליי גם כן. מה שיש לנו פה לא קיים בשום מועדון אחר וזה היתרון הגדול שיש להפועל תל אביב על יתר הקבוצות. אני בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת כי אנחנו מאוחדים: שחקנים, צוות והנהלה. מרגישים את זה בכל רגע".

סיראז' נאסר שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרכש האחרון, לפחות עד ינואר. נאסר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully