וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו מוכן לשחק נגד סרינה: "אני בטוח שאני יכול לנצח אותה"

"קרב המינים" גרסת 2015? טניסאי העבר האגדי רוצה להתמודד מול האמריקאית הנהדרת: "אם אפסיד, לאישה, אלוהים ישמור. לא יתנו לי להיכנס למלתחות הגברים עד סוף חיי כנראה"

ג'ון מקנרו טניסאי עבר אמריקני. GettyImages
מקנרו בטוח בעצמו/GettyImages

לג'ון מקנרו תמיד היה פה גדול. וגם יכולות גדולות. אגדת הטניס האמריקאי, בן 56 וחצי כבר, התארח בתכנית של ג'ימי קימל בארצות הברית והזמין את סרינה וויליאמס, המדורגת מספר 1 בעולם, למשחק: "אני מנצח אותה גם בגילי", הצהיר מקנרו.

המפגש המפורסם ביותר בין המינים עד כה היה ב-1973, אז בילי ג'ין קינג, שהייתה בשיאה, ניצחה ב"קרב המינים" הבלתי נשכח את שחקן העבר בובי ריגס, שהיה בן 55 בעת המשחק. לימים, נפוצו שלל שמועות ותחקירים לפיהם ריגס מכר את אותו משחק, זאת לאחר שזמן קצר בלבד לפני אותו משחק, הביס ריגס בקלילות עוד כוכבת של אותה תקופה, מרגרט קורט, במשחק שכונה "טבח יום האם".

סרינה וויליאמס זוכת ווימבלדון 2015. רויטרס
בדרך לארבע מארבע השנה. סרינה/רויטרס

קימל שאל בתכניתו את מקנרו האם הוא יכול היה להתמודד עם סרינה בת ה-33, שנמצאת בדרכה להשלים גרנד סלאם שנתי, אם תזכה באליפות ארצות הברית בחודש הבא. האמריקאי לא התבלבל: "הבנות שלי, שיושבות פה באולפן, כנראה חושבות שאני אפסיד לסרינה. אני בטוח שאני יכול לנצח אותה".

מקנרו סיפר שבעבר הוא כבר קיבל הצעה מפתיעה לשחק מול סרינה, אותה הוא מחשיב לשחקנית הנשים הטובה אי פעם: "לפני 15 שנה, דונלד טראמפ הגיש לשנינו הצעה למשחק, אבל ההצעה הייתה נמוכה מדי לטעמי ואני חושב שדונלד עשה את זה קצת בצחוק. לסרינה יש הרבה מה להפסיד אם היא תפסיד לנאד זקן כמוני. וגם לי יש הרבה מה להפסיד, כי אם אפסיד, אלוהים ישמור, לאישה, לא יתנו לי להיכנס למלתחות של הגברים בשום מקום ב-15 השנים הקרובות לפחות וכנראה שעד סוף חיי. בגלל זה המשחק הזה יכול להיות מעניין".

מקנרו סיים בחיוך: "אם ישלמו לנו את הכסף ששילמו למייוות'ר והבחור השני על הקרב שלהם... נלך על זה. אני לא חושב שהייתי מנצח את סרינה בזירת אגרוף, אגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully