וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חתיכה בפאזל: ג'יי אר סמית' נשאר בקליבלנד לשנתיים נוספות

הגארד, שיצא בסיום העונה האחרונה מהחוזה ובחן את השוק, חוזר לסגנית האלופה שהעניקה לו חוזה חדש תמורת 10 מיליון דולר. לסמית' יש אופציית יציאה ו-וטו על טריידים. לברון בירך: "שמח שאתה נשאר בסביבה"

דיוויד בלאט, ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ממשיכים יחד. סמית' ובלאט/GettyImages

קליבלנד ממשיכה לחבר את הפאזל לקראת עונת ה-NBA הקרובה, במטרה לעשות את הצעד היחיד שעוד נותר לה קדימה ולזכות בתואר האליפות לו העיר כל כך מחכה. אחרי שבמהלך כל הקיץ הקאבלירס הצליחו להשאיר, בזה אחר זה, את כל השמות הגדולים והמשמעותיים שלהם עם חוזים חדשים ונאים, הלילה (בין חמישי לשישי), הודיע גארד הקבוצה ג'יי אר סמית' כי הוא הגיע לסיכום עם הקאבס על חוזה שישאיר אותו באוהיו לשנתיים נוספות.

סמית' היה שחקן חופשי עד כה ובקליבלנד לא הזדרזו להעניק לו חוזה חדש, למרות הקשרים הטובים שלו עם לברון ג'יימס. כעת, נראה כי אחרי ששני הצדדים בחנו את השוק ואת הסיטואציה, הם מצאו את עמק השווה ביניהם וסמית' צפוי להרוויח 10 מיליון דולר בשתי העונות הקרובות, כאשר תהיה לו את האופציה לצאת מהחוזה בסיום העונה הקרובה ולפני העונה השנייה. במסגרת חוקי הליגה, סמית' יוכל גם להטיל וטו על כל טרייד לגביו במהלך העונה הקרובה.

השחקן פרסם את הדברים בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אני שמח לומר שאני חוזר לקאבס! הקיץ הזה היה מסע ארוך, אבל אני יכול לומר בביטחה שהיה שווה לחכות. כשיצאתי מהחוזה שלי, רציתי להבין את הנוף של ה-NBA ואת המקום בו אני משתלב הכי טוב. הקאבלירס היו צריכים לעשות כמה דברים כדי לחבר יחד סגל ששווה אליפות ובסופו של דבר, החלטתי שבמקום לנסות ולהבטיח לעצמי חוזה גדול יותר במקום אחר, אני רוצה לחזור שוב אל הארגון המדהים הזה, שרודף אחרי המטרה הנעלה, אליפות NBA. תודה לקאבלירס שגרמו לכך לקרות. לא יכול לחכות להתחיל כבר".

לברון ג'יימס כבר הספיק לברך את סמית' וצייץ בטוויטר: "ברוכים השבים אחי, ג'יי אר סמית'. אני שמח שאתה נשאר בסביבה". ביוני האחרון, סמית' בחר לצאת מהשנה האחרונה בחוזה שלו, במסגרתו אמור היה להרוויח 6.4 מיליון דולר בעונה הקרובה. לאחר שלא מצא קבוצה שתשלם לו יותר, הוא נאלץ להסתפק בסכום נמוך יותר אותו קיבל מהקאבס, אולם החוזה החדש יאפשר לו גם לשלוט בעתידו וגם להבטיח לעצמו סכום כללי גדול יותר, של 10 מיליון לעומת ה-6.4. מאז שסמית' הגיע יחד עם אימאן שאמפרט מניו יורק ניקס בינואר, הקאבלירס רצו למאזן 13:34 מצוין, בעוד הוא תורם 12.7 נקודות למשחק. בגמר המזרח מול אטלנטה הצטיין סמית' עם 18 נקודות ו-7.5 ריבאונדים ועזר לקאבס להשיג סוויפ מהדהד, אולם בסדרת הגמר מול גולדן סטייט הוא צנח ל-11.5 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully